Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Brazillie oktober/november 2011

• Onderwerp starter Onderwerp starter virus
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

virus

Member
Hey beste reisliefhebber,

Ik ben een man van 28 uit O-VL en zoek een reisgeno(o)t(e) voor een rondreisje te doen in Brazillie.
De periode dat ik zou willen gaan is oktober/november, normaal ben ik flexibel wat data betreft dus kan overlegd worden, ook de reisduur 10-13-15 dagen is goed te doen.
Nu dit is natuurlijk een verre reis en ook wat kostelijk prijskaartje, daarmede de single toeslag te ontwijken, wat natuurlijk het veel interresanter maakt jullie kennen dit wel...mensen die van hetzelfde gedachte zijn en ook deze toeslag wil vermijden, brazillie te ontdekken...laat maar horen.

Wat ik alvast zeker wil zien, nu je toch zo ver gaat he )

- Rio de Janeiro (bruisende stad, samba, suikerbrood, kabellift, copacabana, uitgaan,...)
- Foz do Iguaçu (enorme watervallen)
- Amazone (grootste regenwoud van de werld, op piranha's gaan vissen, kaaimannen spotten int donker, trekken in de jungle, ...)

Grtjes,
H.

Laatst bewerkt:
Beste reisliefhebbers...

Aangezien ik niet veel reacties heb gekregen, ben ik mss van plan de bestemming te veranderen en Brazillie op te schuiven naar latere tijdstip.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...