Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

brommer challenge

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,

Deze zomer wil ik graag een brommer kopen in Griekenland en daarmee richting Slovenië rijden (of verder)! Het is een road trip avontuur dat ik graag samen met een groepje reizigers wil ondernemen. De reis is nog niet uitgewerkt dus alles is nog bespreekbaar. Wat vast staat, we willen trippen met een brommer!
Wie heeft zin om mee te doen???

brommerreis

Haai,
dit brommer idee had ik ook al eens in mijn hoofd. ben je van plan met een zware moto te rijden of gewoon scootertjes?
hoe oud ben je, ik wil graag zoiets doen met leeftijdsgenoten. zelf ben ik 25

grts

brommerjes

Hey Nathan,

ik kies voor een gewoon brommertje, dat rijd snel genoeg maar ook niet té snel . Zo kan je ondertussen nog een beetje genieten.
Ik ben trouwens dertig jaar en kies ook liefst voor leeftijdsgenoten.

Hopelijk komt er nog wat meer reactie. Ik maak één dezer ook een mailtje op om te kunnen rondmailen naar je mailbox. Misschien wil je mijn mailtje dan ook rondsturen?

Hey, superleuk idee zo met een brommertje rondtrekken!
Ik ben nog op zoek naar een avontuurlijke (budget)reis en dit lijkt me wel wat.
Hoeveel km ben je van plan per dag te doen of over hoeveel tijd had je dit willen doen?

Ik ben wel nieuwsgierig naar jouw ervaring met het reizen op een brommertje. Hoe viel dit mee? Niet te veel pech onderweg?

pech met de brommer

Hey Gerdtie,

Het ergste dat ik met brommers ben tegen komen is een platte band. In Vietnam heb ik wel eens vijf keer een platte band gehad op één dag. Dat bleek te komen omdat we te zwaar geladen waren en het gewicht niet genoeg werd verdeeld (we zaten met twee op een klein brommertje en ook twee rugzakken). Dankzij heel vriendelijke Vietnamezen hebben we elke keer hulp gehad bij het plakken van de band. Ze hebben voor ons zelf een bagerekje gebouwd met bamboe en ons nog drie dagen meegenomen op een toeristische trip. Ik ben die mensen nog steeds dankbaar (en die platte banden ook ) voor een onvergetelijk avontuur!

Zo zie je, problemen maken een reis altijd interessant hé.

Blij dat je geïnteresseerd bent in dit idee. Ik heb nog niet vastgelegd hoe lang de reis zou duren of hoeveel kilometer per dag. Als we met een groepje mensen zijn wil ik dat graag eerst eens polsen wat iederen mogelijk acht en hoe we ons noden kunnen afstemmen op elkaar.

Ik denk op het einde van januari een avondje (op café) te organiseren samen met alle geïnteresseerden zodat we dit eens kunnen bespreken. Ik kijk er al naar uit om het allemaal wat meer te plannen maar liever eerst nog wat afwachten.

Hoe lang zou jij vrij zijn?

groeten

Haha, dat zijn inderdaad de beste herinneringen! Een onverwachtse wending brengt meestal een goed verhaal met zich mee.

Eind januari sounds good. Hoe lang ik verlof neem is niet zo'n probleem op mn werk. Wel moet ik afspreken met mn collega's.

Laat gerust iets weten als je een datum prikt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...