Buitenlandse Zaken past reisadvies voor Griekenland aan

Discussie in 'Reisnieuws' gestart door De Redactie, 27 jun 2015.

1. De Redactie

De Redactie Reisforum.net Redactie Medewerker

Buitenlandse Zaken adviseert mensen die naar Griekenland reizen een betrouwbare reisverzekering af te sluiten en voldoende contant geld mee te nenemen. Reizen naar Griekenland is wel nog steeds veilig, benadrukt een woordvoerder.

Bekijk bijlage 1607

De link naar de informatie van buitenlandse zaken.
    http://diplomatie.belgium.be/nl/Diensten/Op_reis_in_het_buitenland/reisadviezen/europa/griekenland/ra_griekenland.jsp

Laatst bewerkt door een moderator: 3 mei 2016

2. Gecko

Gecko Active Member

Zoals ik altijd beweerd had, reizen en politiek gaan altijd hand in hand...overal en altijd.
    Toch een zonnestraal in de hele Griekse financiƫle problemen : ECB zet steun aan Griekse banken voort

Wait and see...ik weet het, het is zeer spannend, ik heb wat Griekse vrienden en Griekenland is een prachtig land. Maar Griekenland is niet meer zo goedkoop zoals een paar jaar geleden...geweest en gezien.

Groetjes uit Leunovo ( Mavrovo N.P. ) - Macedoniƫ
    Gecko :)

Laatst bewerkt door een moderator: 3 mei 2016

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie