Hoi
GPS is tegenwoordig geen probleem meer hoor: je kunt google maps offline (thuis via wifi) downloaden. Maar ik lees op fora dat de wandelwegen daar vrij goed zijn aangeduid dat verloren lopen al moeite moet kosten, dus dat komt wel goed. Voorgaande jaren gebruikte is GPS op gsm enkel om eens te checken bij twijfels of als de andere groepsgenoten in paniek waren qua afstand, verloren lopen en zo.
Zodra we wat gebieden vastgelegd hebben, wil ik wel eens kijken voor een kaart ook hoor. Niks zo tof als papier openplooien!
Bulgarije lijkt me wel wat goedkoper te zijn dan België, en zeker dan Noorwegen, dus duur zullen de hostels en berghutten niet zijn denk ik, hoewel als je afgezonderd rekent op die enige logies, kunnen ze toeristisch gezien de prijs wel wat opdrijven. Zelf heb ik wel een tent (3 personen maar als je bagage in de tent wilt, wat bij regen best wel handig is, is2 personen max) - er kan afgewisseld worden tussen hutjes, b&b, dormitorios en eens tent, of gewoon zonder tent en 4kg bagage uitsparen ;-)
Nog nieuws van andere geïnteresseerden? Ik heb eens gehoord bij mijn reismaat voor Zweden, maar hij loopt niet zo warm voor Bulgarije, dus momenteel kan ik niemand extra toevoegen.
Ik woon in Tienen, werk Leuven, maar met de trein raak ik overal wel hoor als we eens afspreken. Hoeven ook niet elke week af te spreken om de reis te regelen denk ik... leve het internet en whatsapp ;-) dus komt wel goed.
Welke reistickets had jij al geboekt trouwens? Ben eens aan het kijken en zit momenteel aan 210 euro via Ryanair en een 145 via een onbekend vliegtuigje.. heb google Flight prijsalarm ingesteld om de prijs dagelijks eens te krijgen voor vluchten.
Groeten en fijn weekend!