Burning man 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

SANDER222

New Member
Graag wil ik in 2011 naar burning man.
ik ben op zoek naar reisgenoten om samen dit evenement te bezoeken.

Het organiseren van de reis gaat in overleg.

gr Sander.

Interesse

Dag Sander

Ik ben erg geïnteresseerd om naar het BMF te gaan en was net van plan een dergelijke oproep te plaatsen op dit forum ! Ben al heel veel in de US geweest (maar nog nooit naar het BMF) en dat lijkt me nu écht wel een uitdaging waar ik wil voor gaan.
Best wel tijdig te organiseren (ticketverkoop BMF start in januari)... laat maar iets weten...

Peter

Hi Sander,

Zo te zien zoek jij ook reisgenoot voor BM dit jaar.
Zelf heb ik ook een item gepost hierover. Het gaat mij vooral om de 1,5 week voor BM. Misschien we wat leuke mensen bij elkaar kunnen trommelen hiervoor.
Ben jij wel eens eerder in VS geweest?
Gr. Anouk

Hi Peter, Sander en Anouk,

Heb onlangs een ticket gekocht voor BM maar ben nog op zoek naar een groep gezellige mensen om het verder te organiseren. Ik zal op 15 augustus in SF aankomen en daarvandaan langzaam (via andere leuke plekken??) richting Black Rock Dessert reizen. Als jullie plannen hebben waarbij nog plek is voor een extra persoon dan houd ik me aanbevolen. Voor het geval dat jullie elkaar in NL willen ontmoeten zou het prettig zijn om dat nog in maart te doen aangezien ik vanaf 3 april zal reizen......voor een jaar!!!

Groet,

Robin

Laatst bewerkt door een moderator:
Excuus voor de late reactie,

Op dit moment kan ik de reis niet betalen.
Ik hoop dat ik een last minute actie kan doen,
maar waarschijnlijk word het 2012.

bedank voor de reacties!!!

Groet Sander.

Hi Sander,

Zo te zien zoek jij ook reisgenoot voor BM dit jaar.
Zelf heb ik ook een item gepost hierover. Het gaat mij vooral om de 1,5 week voor BM. Misschien we wat leuke mensen bij elkaar kunnen trommelen hiervoor.
Ben jij wel eens eerder in VS geweest?
Gr. Anouk

Anouk,

De kaarten voor BM worden schaars.
De rondreis kan op elk moment geregeld worden, dus als het past ga ik graag mee.
groet sander.

Nog interesse

Hoi, wij gaan met zijn 2en (of beter gezegd willen), maar zoeken eerst reisgenoten. Is er nog interesse in extra reisgenoten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan