Bus nemen in Sydney

dimitrivdh

New Member
Hallo,
Blijkbaar heb je een Opal Card nodig om de bus te nemen, en het minimum top up bedrag is $20 maar aangezien ik maar 2 tot max 4 busritjes in het centrum nodig heb, is dat veel te veel. En op de bus zelf een kaartje kopen kan blijkbaar niet meer.
Zelfs de optie met contactloos betalen is niet haalbaar aangezien mijn kinderen niet zo'n kaart hebben. En iedereen op 1 opal card zetten is blijkbaar ook niet mogelijk.
Dus hoe pakken jullie dat aan? Alles wandelen is niet haalbaar.
Bedankt,
Dimitri

Dan kan je misschien beter een uber nemen.
Verder heb ik ook een wise bank account waar ik als ik reis verschillende valuta op kan zetten en lokaal in de lokale currency mee kan betalen.
Je kan dan geld van je normale bank account naar deze overschrijven waar je contactloos mee kan betalen. Hier ben ik een groot voorstander van.
Ik heb zelfs een link voor jou zodat je een gratis kaart krijgt. Je kan gewoon het gratis plan gebruiken. (dat doe ik ook)
Je kan ook gewoon via google of naar de site gaan, maar dan ga je wel geen gratis kaart krijgen.
check het eens uit zou ik zeggen. Want dat bied wel een goeie oplossing voor het probleem. En waarschijnlijk voor nog vele andere tijdens het reizen. Het zal je ook kosten besparen op exchange rates en kosten om geld af te halen bij een ATM.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan