Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Cambodja

Status
Niet open voor verdere reacties.

eds1982

New Member
Hi,

Ik wil graag ergens tussen begin november en half januari ergens een drie weken naar Cambodja.
Ik kamp natuurlijk met hetzelfde probleem als iedereen hier: vrienden die om tal van redenen niet kunnen.
Ik zou graag een groepje van een 4-tal personen op de been brengen.
Het hoeft niet noodzakelijk Cambodja te zijn, ik sta ook open voor andere suggesties. Aan de periode tussen november en januari wil ik wel graag vasthouden.

Ik ben 32 en woon in Gent.

Hej,

Onlangs op diverse reisforums heb ik ook een oproep geplaatst voor een reisgenoot voor Cambodja eventueel in combinatie met Laos.
Exact de zelfde periode als jij.Ik ben een man van 46 met een jonge geest en breed georiënteerd.Laat mijn leeftijd je niet afschrikken ik vind veelal meer aansluiting bij jongere mensen.
Wat zoek ik in een reis; vooral afwisseling en veelzijdigheid,Off the beaten track bij locale bevolking ,trekpleisters,ambiance,eventueel duikbrevet halen op Kho rong eiland.Alles kan niks moet.
Woonachtend 25 km ten noorden van Antwerpen.Intresse voor eens kennis te maken om te kijken of we een beetje op de zelfde golflengte zitten?
Groetjes Jaak.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...