Cambodja

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tom
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Tom

New Member
Hey,

Ik ga deze zomer (2008) naar Cambodja en ik ben op zoek naar een reisgeno(o)te(n). De formule is rugzak en openbaar vervoer, natuur, cultuur, en veel fun. Een periode ligt nog niet vast (+/- 3 weken) en ook het programma kan nog aangepast worden. Als je geïnteresseerd bent laat dan alvast iets weten.

Tom (31)

Hey,

Ik ga deze zomer (2008) naar Cambodja en ik ben op zoek naar een reisgeno(o)te(n). De formule is rugzak en openbaar vervoer, natuur, cultuur, en veel fun. Een periode ligt nog niet vast (+/- 3 weken) en ook het programma kan nog aangepast worden. Als je geïnteresseerd bent laat dan alvast iets weten.

Tom (31)
Hallo Tom,
Ik heb in juli drie weken verlof en zoek ook eens een avontuurlijke reis te plannen.
Aangezien ik niet echt een welbepaalde voorkeur heb, maar nog wel een heleboel landen op mijn verlanglijstje, vind ik het wel een interessant voorstel!
Heb je intussen al concrete plannen?
Groetjes

Hey Sunshine,

De plannen zijn al heel concreet zelfs, ik heb ondertussen een reisgenote en onze vliegtickets zijn reeds geboekt. Toch nog succes met je zoektocht en een fijne vakantie!

Groetjes,

Tom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan