Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Camper strips

Status
Niet open voor verdere reacties.

saaike

New Member
Ik ben een vrouw 67 en zou nog graag reizen met de camper. Ik heb een eigen camper. Iemand interesse? Liefst een vrouw . We kunnen dan alles delen. Korte tripjes dichtbij .of beetje verder weg. Ik sta voor alles open .

Hallo Saaike, ik ben Catharina, een heel fitte 69-er. Ik wil ook op pad, dichtbij en veraf. Ik woon in Hilversum. Zullen we elkaar eens bellen en/of ontmoeten?

Ik ben een vrouw 67 en zou nog graag reizen met de camper. Ik heb een eigen camper. Iemand interesse? Liefst een vrouw . We kunnen dan alles delen. Korte tripjes dichtbij .of beetje verder weg. Ik sta voor alles open .
Hallo dames. Ik ga dit jaar met pensioen ben 64 en woon in de buurt van Antwerpen. Ben avontuurlijk , hou van de natuur en basic confort. Ga vaak alleen op vakantie en zelf organiseren. Genieten , zien wat de dag brengt en vooral slow travel. Ga graag een weekendje in Nederland suppen of bij ons in de Ardennen.
Heb eigen kampeermateriaal zo nodig. Er komt meer tijd vrij om te reizen en daar kijk ik naar uit. Indien interesse stuur gerust een pb. Christine

Hallo Saaike, ik ben een vrouw van 65 jaar, heb enkele jaren ervaring in het soloreizen, maar zou nu graag wat meer willen delen. Ik heb een eigen camper en ben van plan om half april te vertrekken tot half juni. Ik heb wel enkele ideeën, maar alles is nog open en bespreekbaar. Ik zou graag met je in contact komen.

Ik sluit me met plezier aan bij deze groep : ben 64 jaar en woon in Antwerpen, heb wel wat reiservaring op allerlei continenten en uiteenlopende manieren ...
Maar sta steeds open voor nieuwe contacten en reisformules ...
Heb veel vrije tijd en weinig verplichtingen, dus laat maar horen.
Kunnen we op een concrete manier eens met elkaar afspreken ?

Groetjes.

Hallo Aramisa, Ik ben Catharina, Er hebben weliswaar een aantal mensen, waaronder ik, op de advertentie van Saaike gereageerd maar zij heeft nooit geantwoord, Ik woon in Hilversum, Nederland, heb sinds kort een camper en wil daar mee op pad. Daarvoor zoek ik reisgenoten. Als je dat wat lijkt, zullen we dan binnenkort ff bellen? Vanaf donderdag ben ik weekje weg dus het liefst daarna. Groet

Hallo iedereen, ik zou mij ook een beetje willen aansluiten met deze groep. Ik ben 60 en nog steeds schoolbusbestuurtster, en kan voorlopig enkel in de schoolvakanties. Woon in Hasselt België. Ik heb geen camper, maar ben graag onderweg en kan eventueel ook camper besturen. Groetjes Jeannine

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...