Canada 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

KathleenVR

New Member
Hoi Allemaal!

Ik ben Kathleen, 33 lentes jong en in 2013 zou ik héél graag een 3-tal weken naar Canada gaan regio British Columbia. Aangezien ik weinig reislustige vrienden heb, zoek ik reisgenote(n)
good.gif
Want alleen is natuurlijk niet leuk!

Ik hou van dieren groot & klein (ok vieze insecten eigenlijk niet...), maak graag natuur foto's (de ene al beter gelukt dan de andere). Ik ben geen ultimate backpacker maar hou wel van een goeie dagwandeling. Kamperen is geen probleem zolang de tent ruim genoeg is en er deftige sanitaire voorzieningen zijn op de camping
smile.gif
Ach ja, een beetje verwennerij mag wel he...

Ziezo, dit ben ik in een notendop!
Ik kijk er naar uit om een Canada-reisgenote(s) te vinden!

Groetjes
Kathleen

Hey Kathleen.

Alles goed met je ?
Ik heb jouw oproep gelezen en zou dat eventueel wel zien zitten om naar Canada te gaan. Ziet er een veelbelovend land uit met z'n prachtige natuur. Hoe kan ik eventueel met jou in contact komen (mail, facebook,...) om es te babbelen?

Groetjes
James

Hallo,

Wij gaan in Augustus 2013 naar Canada voor 4 weken. 2 weken Oost-Canada en 2 weken West-Canada. We zijn reeds met 3 (leeftijd V26, M30 en V31)
We gaan met de tent en een huurwagen. De prijs zou op maximaal 3000 euro komen, dit als we met 4 zijn. Alles inbegrepen (dus ook binnenlandse vluchten en huurwagen).
Wij zijn nog op zoek naar reisgenootjes. Als jullie dit zouden zien zitten, laat maar weten dan kunnen we eens afspreken.

Groetjes
Marjolijn

canada

ik zou graag volgend jaar naar Canada gaan (3-4 weken). Ik ben 33 jaar (v) uit Oost-Vlaanderen.
Ik heb veel reiservaring (heb vnl. gewerkt in Afrika) en zou nu gaag eens naar Canada gaan.
Ik hou van avontuurlijke reizen, heb niet echt heel veel comfort nodig.

Ik wil ook graag naar Canada gaan volgend jaar. Ik ben 29m uit Gent met wel redelijk wat reiservaring. Kamperen kan, maar inderdaad moeten er wel deftige voorzieningen zijn. Liever nog met 4 op een motelkamer/ranch/tentenkamp met vaste tenten, ...

Je kan me toevoegen op facebook. pm me voor facebookadres

west canada voor 3 weken

hee ,

Ik ben ook van plan richting canada te gaan rond december / januari . Wil graag naar het westen van canada toe. Dan gewoon met een rugzak zonder concrete plannen . Gewoon doen wat op me pad komt , en genieten van de omgeving . Mij lijkt het mooi om in een dorp te beginnen en dan via 2/3 daagse tochten door de bossen en bergen bij het volgende dorp uit te komen om daar te rusten en voor te bereiden voor de volgende tocht. Heb hier overigens genoeg ervaring mee vanwege mijn werk. Omdat ik straks in de gelegenheid ben om anderhalve maand ertussen uit te gaan, maar mijn vrienden wel hun dagelijkse verplichtingen hebben en het natuurlijk leuker is met zijn 2e of met een groepje, zoek ik nog mensen die mee willen ! :good:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan