Booking.com

Canada en de National Parks

Arnoud101

New Member
In het voorjaar gaan we voor 4 weken naar West Canada. Nu zullen we naast een week op Vancouver Island nog zo'n 2,5 a 3 weken over hebben voor de Canadian Rockies en zijn NPs zoal Banff, Jasper, Yoho, Kootenay en Glacier.
Graag zou ik willen weten wat aan te raden is hoeveel dagen voor welke plek uit te trekken. We willen er graag van genieten en niet elke dag honderden kilometers te moeten rijden.

BVD,
Arnoud

Fred.

Administrator
Forumleiding
Travel Advisor
Rond Banff en Jasper zou ik zeker enkele weken spenderen. Het is er prachtig! Probeer een beetje flexibel te zijn. Als je het niet leuk vind reis je gewoon verder als je het leuk vind blijf je langer.

Arnoud101

New Member
Dank je....we zijn al aan het kijken waar we willen verblijven. Is het raadzaam om campings al van te voren te reserveren in Banff en Jasper of is dat begin juni nog niet zo nodig?

Fred.

Administrator
Forumleiding
Travel Advisor
Dank je....we zijn al aan het kijken waar we willen verblijven. Is het raadzaam om campings al van te voren te reserveren in Banff en Jasper of is dat begin juni nog niet zo nodig?
Een paar dagen op voorhand zou ok moeten zijn. Ik denk dat de meeste het gewoon de dag voordien of nog dezelfde dag reserveren. Of zelfs niet reserveren.
Je kan natuurlijk als je in de buurt komt al eens bellen voor de beschikbaarheid en horen of het nodig is om op voorhand te reserveren.

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan