Canada Roadtrip West + Oost-kust zomer 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

UrbanExplorer

New Member
Op zoek naar reisgenoten die houden van:
- avontuur on the road!
- city sightseeing maar ook kunnen stilstaan bij de pracht van de natuur
- een actieve vakantie met weinig slaap gedreven door adrenaline en nieuwsgierigheid
- nieuwe mensen te leren kennen
- lekker eten maar even goed kunnen leven met "on the road snacks"
- open minded, sportief en sociaal zijn
- locaties "off the beaten path"

=> Het routeplan ligt al grotendeels vast, alleen de exacte timing nog niet: juli of augustus 2014, voor een drie of viertal weken, afhankelijk van budget en verlof.
=> Het idee is om de West-kust te exploren via een selfdrive (Calgary, Banff, Jasper, Vancouver Island,...)
=> vanuit Calgary een binnenlandse vlucht, richting Oostkust om daar Toronto, Niagara watervallen, Ottawa, Algonquin Provincial Park, Montréal en eventueel Québec te bezoeken...

Zoals je ziet een combinatie van natuur/avontuur/citytrip/... een reis aan een hoog tempo!
Als je op zoek bent naar een trip waarbij je tot 11u in bed blijft liggen, gelieve te passen ;-) Zonsopgang en -ondergang zijn vaak de mooiste momenten van de dag...

Ik ben op zoek naar mensen in +/- de leeftijdsgroep 23-33 jaar die over een rijbewijs beschikken. Roadtrip ervaring hoeft niet, zelf heb ik wel al zo'n fantastisch avontuur meegemaakt.

Met vier personen lijkt me ideaal omdat zoiets veel voordeliger uitvalt en dan kun je ook veel grotere afstanden afleggen (meerdere chauffeurs). De mensen uit mijn vriendenkring zien dit echter budgettair moeilijk zitten...

Wie interesse heeft, stuur me een berichtje in PM, vertel iets meer over jezelf en waarom je graag mee wil.

Laatst bewerkt:
Hey,

Ik ben Thomas (26 jaar en afkomstig uit het Gentse). Heb al een paar roadtrips achter de rug en Canada is er eentje dat zeker nog op m'n verlanglijstje staat. Ik beschik over een rijbewijs, dus dat is al geen probleem ;-) Heb je nog al mensen gevonden met interesse?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan