Canarische Eilanden begin februari 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elien

Member
Hallo iedereen,

Na mijn examens in januari zou ik er graag een weekje tot negen dagen tussenuit willen (tussen 3 en 11 febr 2017). Aangezien ik graag naar een land zou gaan waar het dat moment wat warmer is en toch niet té ver, is de keuze nogal beperkt. Mijn voorkeur gaat uit naar de Canarische Eilanden, het lijkt me leuk om aan te komen op Lanzarote en terug te vertrekken vanuit Fuerteventura (een combinatie van 2 eilanden dus). Ik zoek vooral een combinatie tussen ontspanning (strand) en wat actievere dingen. Ook een stadje bezoeken, lekker eten en drinken, natuur verkennen etc. zijn dingen die mij aanspreken.

Om mij kort even voor te stellen, ik ben Elien, een 23-jarige student uit Oost-Vlaanderen en zoek iemand met gelijkaardige interesses, liefst uit dezelfde regio (maakt het makkelijker om af te spreken), ongeveer even oud en ook enkel vrouwelijke reisgenotes aangezien ik dit veiliger vind.

Indien je interesse zou hebben en ook dezelfde periode vrij bent, laat dan gerust iets weten! Moest je een andere bestemming in gedachten hebben, is dit zeker geen probleem! Alles valt te bespreken.

Groetjes.

Nog steeds op zoek naar een vrouwelijke reisgenote voor begin februari :) Indien interesse, laat gerust iets weten!

Groetjes

Hallo, ik ben ook op zoek naar een reis genootje!
Ben ook van Oost Vlaanderen maar wel al 27 jaar :-)
Groetjes !!

Hoi Elien,
Ik zou ook graag op vakantie gaan na de examens :-) heb dezelfde periode vrij.
Uitrusten aan het zwembad, snorkelen, wandelen, stadjes bezoeken zie ik wel zitten.
Welk budget had je in gedachten?
Grtjes, Ellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan