Canarische (Lanzarote) januari

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timd

Member
Hey, wie heeft zin om weekje naar Lanzarote te gaan. Effe wat zon meepikken in de winter en batterijen opladen. Terrasje, uitstapje, locale markt, wine&dine, relax..
Ik zou zelf willen leren golfsurfen, beetje actie in voormiddag, ontspanning in namiddag.
Woe 11jan-woe18jan, vliegtickets vrij goedkoop op dit moment :)
Verblijf kunnen we nog bepalen. Hotel, appartement, airbnb..
Met groepje zou leuk zijn, hoe meer ziel, meer fun ;)
Grtjs

Hallo Tim.

Zou misschien leuk vinden om naar gambia te gaan in januari?

Ik ga van 9 tot 20 januari naar een appartement van 2 Belgen met een zwembad kost 27 euro per nacht en ticket rond 400.

Er valt veel te doen in gambia veel parken met vogels wel 300 soorten en 4 verschillende apen in het land.

Verder mooie stranden en markten. Elke dag 30 graden in januari.

Het is anders dan spanje maar heeft ook meer te bieden.

Groetjes jeroen

Hey Jeroen, klinkt leuk maar heb mijn ticket al voor Lanzarote, veel plezier in Gambia!

@ Sof, ik dacht naar Famara te gaan, volgens tripadvisor is dat een klein charmant vissersdorpje en zeer goed om te leren golfsurfen. Er zijn heel wat surfhouses al gezien met shared of private room meteen aan de zee. Lijkt me leuk en kom je weer nieuwe mensen tegen..

Dag Tim,
lijkt me interessant, hou van watersporten, heb al veel gewindsurft en gezeild, golfsurfen al geprobeerd, niet makkelijk, wel zou ik een initiatie kite surfen willen volgen en het eiland wat willen verkennen...
heb je al een groepje? vanwaar ben je? reeds geboekt?
ben een 47j sportieve man die 'n aardig woordje spaans spreekt van Leuven
Saludos, reissmurf

Hej! klinkt tof en kitesurfen een echte aanrader, twee jaar geleden mee begonnen en beter dan windsurfen ;-) Als het waait ben ik zeker ook van plan daar te kiten. Nog geen groepje, reisgenoten blijkt moeilijker dan gedacht op dit forum.. Vluchten heb ik reeds, verblijf nog niet geboekt, heb net enkele prijzen gekregen, surf + verblijf in surfhouse en zo leer je mss nog nieuwe mensen kennen en altijd leuk. Auto huren is vrij goedkoop al gezien.
Ben van Aalst, O-Vl dus moest je interesse hebben of is willen afspreken let me know..
Grtz

Hey Tim,

voor een week hoef ik niet echt een kennismakingsgesprek, is eerder voor een maandenlange rondreis, als jij het ziet zitten om een tripje te doen met een sportieve leuke (hetero) kerel met interesse voor cultuur en lekker warm weer, die ook graag de bezienswaardigheden eens bezoekt daar, is dat voor mij goed.
ik logeer ook meestal in jeugdherbergen, budgetvriendelijk en andere contacten,
indien mogelijk, wel liefst single bedden hé
geef je 'n seintje, dan kijk ik of ik verlof kan krijgen dan,
kan je hier persoonlijke berichtjes sturen?
Kristof

Hey Tim , dat lijkt me wel iets , wat jij wil doen , en verlof heb ik toch nog genoeg , heb je al wat personen bijeen ??
laat maar iets weten
grtjes bert

Hej Kristof, heb je Pm gestuurd.

@ Bert, nog geen 'groepje' kunnen vormen maar zullen daar zeker andere reizigers zijn ;-) heb air bnb al gecheckt en nog maar weinig vrij.. Zou willen verblijven in surfhostel, kan daar ook enkel verblijven zonder surflessen te nemen. Check anders websites even om een idee te hebben..
Kitesurf Camp Lanzarote | Kite Surfing Famara | Canary Islands
Costanoroeste Surf & Kite school in Famara Lanzarote
Grtjs Tim
Hoi Tim , ja heb jou Surfhotels gekeken leken me intressensant, maar ik ken dus niks van surfen hé :-(
het lijkt me mss wel iets om het te leren :-) maar jij wilt daar alleen maar gaan surfen ??
wanneer wil je juist gaan ??

Hej, sorry voor late reply maar druk gehad... ik ga een weekje , van 11/1 tot 18/1
Ik heb hostel geboekt in famara en zo mss ook nieuwe mensen leren kennen en altijd leuk.. surfen is beiing on the beach hé en ga daar niet alleen maar surfen hoor, gewoon relax weekje, mss uitstapje en enjoy.. Er gaat ook al iemand anders mee en heeft hostel geboekt in El cuchillo een dorpje beetje verder.
Greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan