Chauffeur, 1 maand Spanje

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Klus, 26 aug 2018.

1. Klus

Klus New Member

Wij beiden 68 uit Vlaams-Brabant België zoeken iemand(liefst man op "vervroegd" pensioen) die graag 1 maand "of langer" mee wil naar Spanje, vertrek zou rond half september zijn.

1) je rijd graag met de wagen, je bent een rustig en voorzichtig chauffeur(ritje heen terug Spanje) en dit ofwel met onze of met uw wagen.

2) je bent rustig, sociaal, geen drinker, en je bent deze periode vrij, (op pensioen of....)

3) Wij zoeken iemand die deze trip met ons wil doen omdat ik zelf niet graag meer met de wagen rij, daartegen over is je verblijf volledig gratis, en we verblijven in villa met verwarmd prive zwembad.

5) zwemmen doen we liefst naakt, dit verwachten we dus ook van u

6) je bent ter plaatse volledig vrij indien je bv. de omgeving wil verkennen etc. uiteraard kunnen we ginder ook samen uitstapjes doen, bv. natuurpark, bergrit, shoppen, etc.

7) de heen en terugrit zal in meerdere dagen gebeuren(overnachtingen in doorreishotel)

8) wij zijn gewone mensen, rustig en huiselijke type, beiden rokers, geen drinkers, en houden van gewone simpele dingen, gaan ter plaatse wel regelmatig uit eten in restaurant bij Belgen of Nederlanders, omdat vakantie ook zo weinig mogelijk zelf koken is :)

Zie jij je in bovenstaande aangetrokken, stuur dan een berichtje met voldoende info over jezelf en waarom je dit graag zou willen doen, eventueel foto mag ook :), berichtjes zonder info, of enkel met tegenvragen hebben geen voorrang!

Groetjes

Laatst bewerkt: 26 aug 2018

2. Klus

Klus New Member

Bij deze even melden dat vraag voor bovenstaande periode ingevuld is, waarschijnlijk is volgende verblijf in november/december, alvast dank

3. jan lemmens

jan lemmens New Member

Hallo, ik ben Jan,62 jaar en zo een trip spreekt me wel aan bv in het voorjaar 2019.
    Zijn jullie een koppel M/V toch?Laat maar wat horen,woon ook in vlaams brabant.
    jan.lms@skynet.be

4. kaatje.k

kaatje.k New Member

Ik weet dat jullie oproep al vorig jaar was gesplaatst, maar misschien doen jullie zo'n reis wel regelmatig? Als jullie voor dit jaar ook iemand zoeken dan wil ik zeker meer over mezelf vertellen. Ik hoor het graag (klinkie.k@gmail.com.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie