Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Chicago - New York

Status
Niet open voor verdere reacties.

stijnp

New Member
Hey hey,

De reiskriebels zijn weer de kop opgestoken en zou graag een sympathieke reispartner vinden (liefst ongeveer dezelfde leeftijd) (ben er zelf 29) om een 8-tal dagen (mag ook iets langer) naar Chicago / New York te gaan. De verbinding tussen Chicago en NYC is met de trein makkelijk te doen.

Vorig jaar ben ik reeds voor een kleine week naar New York geweest en dat is heel goed meegevallen. Dus laat gerust maar iets weten als je interesse hebt.

stijn_p@hotmail.com

Je kan me ook terugvinden op facebook. (stijn pierquet)

I need a holiday !!!
Ps: Miami zie ik ook wel zitten. 4 dagen Miami zelf en dan een 4tal dagen een auto huren.

Chicago/NY

Dag Stijn

Ik zie het volledig zitten om de doortocht Chicago/NY te doen. Ik ben de typische bestemmingen beu. Ik wil iets totaal anders. Ik vind het ook goed dat je al naar NY bent geweest, dan ken je al heel wat plekjes, die de moeite waard zijn. Voor mij mag het zelfs langer dan 9 dagen duren. Ik heb zelf 2 maanden vakantie als leerkracht. Ik ben van Limburg en ben 24j.

Je kunt me ook altijd vinden op facebook: klaartje Neven

Groeten

Klaartje

Hey Klaartje,

Ik ben dit jaar inmiddels naar states geweest. Het is een combinatie van Chicago en Miami geworden. Heel fijne reis.

Maar mss dat ik volgend jaar wel terug ga. Liefst dan naar de west kust.
(california/nevada)

Groetjes,
Stijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...