Chili-Argentinië Nov-Dec 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sofie1985

Member
Hey hey,

Ik ben op zoek naar een reisgenootje die graag mee door Chili en Argentinië (Patagonië) wil reizen in Nov-Dec 2017?

Groetjes
Sofie

Hallo!

Ik zit ook met het idee om te gaan rondtrekken in het zuiden van Argentinië en Chilli. Enkel de periode weet ik nog niet helemaal zeker. Maar ik was ook aan het denken aan eind dit jaar/begin volgend jaar. Mijn plan is om een 5-6 tal weken naar daar te gaan. Had jij zelf al een idee van wat je allemaal wilt doen of al een idee voor een reisroute of wat je allemaal wilt doen?

En dan zal ik mij nog eventjes kort voorstellen. Ik ben Sebastiaan 24 jaar en uiteraard hou ik van reizen!

Met vriendelijke Groeten,
Sebastiaan

dag Sofie,

toffe reis die je op je programma hebt.
ikzelf vertrek in augustus naar australië, ben vanaf rond 10 september in brazilië tot ergens in oktober, daarna ben ik van plan argentinië en chili over de ganse lengte door te trekken, verder naar peru en ev nog enkele andere landen daarrond, en op dit continent eindigend in canada.
laat me weten of mijn reisplannen je interesseren.

het beste en grtjs,

buddie.

Hey hey,

Ik ben op zoek naar een reisgenootje die graag mee door Chili en Argentinië (Patagonië) wil reizen in Nov-Dec 2017?

Groetjes
Sofie

dag sofie,

dit lijkt me heel interessant. Ik heb zelfs al een planning gemaakt voor argentinie/chili en kom ongeveer aan 28 dagen (van noord naar zuid). Helaas ben ik dit jaar al naar indonesie geweest en is mijn verlof en geld ook wat op. maar ik zou dit wel willen doen binnen een jaar of 3 denk ik.

groeten
Nico

Hey Sophie,
Patagonië heb ik al gedaan, maar wil wel graag terug naar Z-Amerika, eventueel N-Argentinë/ Chili.
Indien interesse, laat maar weten!

Groetjes,
Katelijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan