Chili/ Bolivia nov 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kristof007

Member
Hey travellers,

Ik ben van plan om in nov 2011 Chili en eventueel Bolivia te verkennen en ben op zoek naar een reispartner om deze trip te ondernemen.

Ben je een spontaan, sociaal, sportief, avontuurlijk, aangenaam, warm, rustig maar actief,... persoon, ben je tussen 20 en 35j en heb je zin om samen met mij Chili/ Bolivia te ontdekken hoor ik het graag.

Niet onbelangrijk: Er moet een klik zijn want anders is de kans dat we ons amuseren heel klein... ;)

Reiservaring is een pluspunt maar geen must en als je Spaans spreekt is het altijd goed meegenomen, dan hoeven we daar al geen tijd aan te verspillen :)

Warme groeten,
Kristof

Hoi Kristof

Ik ben van plan om Chili te gaan ontdekken in het najaar. De periode speelt zo geen rol want ik kan me op het werk redelijk goed aanpassen. Nu weet ik niet wat je van plan bent allemaal te doen maar ik zou zeer graag eens een meerdaagse (3 of 4 dagen) trip over de Altiplano-vlakte maken, bij de grens met Bolivia. Vanuit Iquique of Arica (of andersom) kun je deze tocht het beste maken. De natuur en vlaktes zijn echt geweldig met vulkanen, zoutvlaktes, heetwaterbronnen, geisers en honderden lama's, vicunas, etc. Dit staat zeker op men lijstje. Wat wil jij zo nogal doen?

Groetjes Stijn

Hey Lore,

Ik dacht ergens in nov te gaan om het wat te "spreiden" aangezien ik in sep en dec ook op verlof ga. Lijkt je dat wat? x

Hey Stijn,

Lijkt me een geweldig idee! Het merengebied of Patagonië lijkt me ook wel wat maar met slechts 3 weken is het hele land doorkruisen niet zo evident...

Anders contacteren jullie me maar via [email protected]

Als we wat op dezelfde golflengte zitten kunnen we mss met z'n 3 gaan? :) Maar dat is voor mij echt een max aangezien ik niet zo goed aard in grote groepen... En dan kan ik evengoed met joker gaan :)

Groeten,
Kristof

Hey,

Zo te lezen is deze groep intussen al groot genoeg. Toch even polsen hoe het is met de stand van zaken, of er al plannen zijn en of wie weet er eventueel toch nog een plaatsje is...

Ik heb al redelijk wat rondgereisd (Nieuw-Zeeland, Thailand, Mexico, Costa Rica, Panama). Maar Chili en Bolivia staan dus zeker nog op mijn verlanglijstje!

Enfin, ik hoor het wel of jullie intussen al dan niet voltallig zijn!

Groetjes,
Katelijn

Contact voor in de toekomst?

Dag Kristof,

Ik ben Sophie, 30 jaar, ik kom uit Gent. Ik ben niet meteen op zoek naar een reispartner, maar ik reis wel graag. Ik ontmoet ook graag nieuwe mensen van het reisforum, en een reis in de toekomst is dan ook niet uitgesloten.
Ik wil graag Latijns-Amerika verder ontdekken in de toekomst. Ik ben lesgever Spaans. Mijn emailadres is: [email protected].
Voeg me gerust toe op facebook.

Groetjes,
Sophie

Chili/Bolivia

Hoi Katelijn,

Sorry voor de late reactie, net terug uit verlof.

Er zijn nog geen kandidaten en nog geen plannen (behalve de bestemming en periode) dus alles is nog mogelijk! :)
Je kan me contacteren via [email protected]

Hopelijk tot gauw!

Groetjes,
Kristof

Zo te lezen is deze groep intussen al groot genoeg. Toch even polsen hoe het is met de stand van zaken, of er al plannen zijn en of wie weet er eventueel toch nog een plaatsje is...

Ik heb al redelijk wat rondgereisd (Nieuw-Zeeland, Thailand, Mexico, Costa Rica, Panama). Maar Chili en Bolivia staan dus zeker nog op mijn verlanglijstje!

Enfin, ik hoor het wel of jullie intussen al dan niet voltallig zijn!

Groetjes,
Katelijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan