Omdat het weer zowat begint te kriebelen om nog eens een stukje van de wereld te gaan verkennen... zou ik graag eind in november 2016 Chili gaan verkennen met de rugzak. De bedoeling is dus om te gaan rondreizen met het openbaar vervoer, logeren in hostels / goedkopere hotels. Zowel een mix van toeristische culturele bezienswaardigheden alsook de prachtige natuur, ... Mijn idee is om te gaan voor een 3 tal weken. Qua reisroute staat nog niks concreet vast behalve de aankomst in Santiago de Chili.
Ik ben zelf een vrouw van 31 jaar met vrij wat reiservaring in Azië en Zuid-Amerika (vorig jaar bv. 6 weken rondgereisd in Argentinië). En nu wil ik graag Zuid-Amerika nog wat meer verkennen en met medereizigers is dat des te leuker. Heb je interesse, dan laat je maar iets weten en dan kunnen we binnenkort eens afspreken.
Ik ben zelf een vrouw van 31 jaar met vrij wat reiservaring in Azië en Zuid-Amerika (vorig jaar bv. 6 weken rondgereisd in Argentinië). En nu wil ik graag Zuid-Amerika nog wat meer verkennen en met medereizigers is dat des te leuker. Heb je interesse, dan laat je maar iets weten en dan kunnen we binnenkort eens afspreken.