china 2009

• Onderwerp starter Onderwerp starter gv80
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

gv80

New Member
hallo ,

ben een leuk sportief meisje met een serieus reismicrobe uit antwerpen en ben op zoek naar tof gezelschap m/v om mee op reis te gaan naar china in het voorjaar 2009.
Er staat nog niets vast, wel een hoop dromen :cool:, maar mijn bedoeling is wel om met de rugzak erop uit trekken en zoveel mogelijk van de locale cultuur en leven te mogen proeven....
spijtig genoeg zijn mijn vrienden niet te vinden voor verre reizen en avontuur en hoop via deze weg enkele mensen te leren kennen, verhalen en ervaring uit te wisselen en wie weet samen china te gaan ontdekken...

groetjes

geen zin in een citytrip ??

hallo. Je lijkt reislustig... wil jij niet mee naar naar Athene voor een citytrip van 6 dagen in juli??? zo ja laat iets weten
Groetje

Hallo,

Voor hoelang zou je gaan? Indien 3 weken, moet je maar een seintje geven. Zou je de kuststreken bezoeken of het binnenland ingaan?

Groeten,
J.

china en meer

hallo,
ik ben ook iemand die veel en graag reist, dus niet evident om telkens vrienden mee te kunnen nemen... ze reizen heel wat minder he..
Ik wil ook wel eens china zien, maar weet nog niet of dit jaar goed is voor me..
ook interesse in vancouver en vandaaruit wat parken en stuk canada of USA zien, met een combi hawaai... dit jaar kan ik reizen in juli en augustus ..3 a 4 weken..
andere bestemmingen die ik nog wil zien : indonesie en in de winter : west australie, namibie, zuid-afrika, patagonie..
Moest je interesse hebben om reizen te bespreken, let me know..
Ik ben een dertiger, vrouw, gek van reizen, avontuur, zon , zee, en ook wel eens uitgaan he!
grt

Zuid Oost Azie

Beste

Mijn naam is Nils Hertogs, 25 jaar, en wonende in Kontich bij Antwerpen. In januari van dit jaar ben ik gestopt met studeren. Daarna heb ik zeven weken gewerkt en voor één maand naar Thailand op reis geweest. Sinds een week ben ik terug uit Azie en het begint al te kriebelen om weer terug te gaan.

Ik ben opzoek naar een reispartner die in de periode januari, februari, maart, april of mei voor één maand of langer naar Thailand gaat of gecombineerd met Loas, Cambodja en Vietnam. Andere formules of landen zijn natuurlijk ook mogelijk. Zelf zijn mijn vrienden niet te vinden voor zo'n reis en kunnen ze niet zo lang verlof nemen op het werk.

Ik weet niet in hoeverre jij nog opzoek bent naar een reispartner en wat uw verwachtingen zijn...moest je interesse hebben...mag je me steeds mailen op [email protected].

Bedankt
groetjes
Nils

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan