1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

China of Zuid-Oost Azië?

Discussie in 'Noord-Oost Azië' gestart door emmique, 17 jul 2014.

1. emmique

emmique New Member

Volgend jaar wil ik graag weer op reis. Afgelopen jaar ben ik in m'n eentje een maand naar Nepal geweest, maar daar wel wat dingen gedaan met een vriend die daar toen woonde en gewoond in zijn huis. Ik vond het fantastische en wilde niet eens terug naar huis.

Nu ben ik aan het twijfelen of ik volgend jaar naar China wil gaan (voornamelijk de natuur en Tibet trekt me erg) of naar Zuidoost Azië (Indonesië, Maleisië, Thailand etc.). Ik ga echt in mijn eentje en wil best lang weg (3-6 maanden). Ik ben zo ontzettend aan het twijfelen! Ik vraag me af wat het veiligst is voor een vrouw alleen en welke ervaringen jullie met de landen hebben. Ook tips zijn van harte welkom!

2. banga

banga New Member

Ik denk dat Zuid-Azië hebben mooiere plek dan China

3. Travellover

Travellover New Member

Ik ben het eens met Banga, ZO-Azie is wellicht iets meer veelzijdiger. En als je op jezelf gaat reizen ook vriendelijker en fijner om te doen. Het leuke van ZO-Azie is dat je zo van het 1 naar het andere land bent en dus veel nieuwe en andere indrukken kunt opdoen! Heel veel plezier!

4. Fred.

Fred. Administrator Medewerker Travel Advisor

Tibet lijkt mij wel interessant (y) Maar voor rest China :unsure:
    India zou je eventueel ook kunnen overwegen. Maar als vrouw alleen is dat niet echt aan te raden. Hoewel ik verschillende vrouwen ken die het alleen gedaan hebben.
    Zuid-oost Azië (y)(y)

Deel Deze Pagina