Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

China

Status
Niet open voor verdere reacties.

Francis 99

New Member
Zoek reisgezelschap m/v (1 persoon) voor reis naar Beijing en met bus en trein via enkele ander steden (Chengdu ?) naar Shanghai en terug.
Reistijd ongeveer 2 weken.
Reisperiode april /mei.
Cultuur , voedsel , markten , wandelen en fietsen.
Prijs vliegtuigticket nu 390 H/T.

Hallo, ik wil graag naar china en was al een beetje ah kijken om in september te gaan. Ik kan ten vroegste wel pas 30 mei vertrekken. weet niet of dit ook nog kan... juni en september zie ik zeker zitten. juli en augustus wat heet en vochtig... ik studeer ook eerste jaar chinees indien deze data jou aanspreken wil ik gerust s met je afspreken.
grt
Inge

Dag Inge ,

Ik kan mijn datums wel aanpassen naar juni of eventueel zelfs september/oktober.

Indien je deze reis verder wil bespreken dan graag een seintje op 0475 72 33 80.

Beste groeten en alvast bedankt voor je respons.

Francis.

Hallo Francis,
ik wil dit wel verder bespreken, maar liever niet aan de telefoon. Ben niet echt een beller en zie liever iemand in 't echt.
Misschien handig te weten waar je woont? ik in gent. en dan zo te zien waar we wel kunnen afspreken?
Was je al in china?
Mijn email is ingemind@yahoo.com
grts
inge

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...