China

• Onderwerp starter Onderwerp starter Zaf
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Zaf

New Member
Hoi iedereen,

Eind september & begin oktober ga ik een vriend van me opzoeken in China. Dit gebeurt waarschijnlijk in het bijzijn van twee andere kenissen.
Gezien deze twee personen soms iets té veel feesten in den avond om 's anderdaags op de been te zijn:rolleyes:, zou het leuk zijn om eventueel andere kompanen te hebben om het land zelf wat mee te ontdekken.

Het zou om plusminus een tweeweekse vakantie gaan. Uitvalsbasissen zijn Shanghai en Hangzhou waar we meeste dagen gaan doorbrengen. Hiernaast zijn de voorlopige plannen om daarbovenop een tweedaagse te doen in Bejing, en eventueel een paar dagen af te zakken naar een zuiders kust plekje om nog een laatste beetje zomer op te doen (alvorens een nieuwe Belgische herfst tegemoet te gaan:green:). Misschien gaan we ook nog wat tijd vrij maken om is de natuur in te stappen hoewel de main focus op citytrips blijft. 'S avonds ontdekken we het Chinese nachtleven (iets dat voor mij zeker niet elke avond hoeft). Alles tesamen dus zo het beetje-vanalles soort van reis.

Het budget ligt in je eigen handen. China is op zich niet zo duur, maar je moet natuurlijk wel een respectabel bedrag vrijmaken voor de vliegtickets(iets van 600-900 euro afhankelijk van boeking) en het visum.

Iedereen is in principe welkom. Voorkeur gaat wel naar leeftijdsgenoten (20-30 jaar) en het moet enigszins zeker genoeg klikken om in elkaars bijzijn te verblijven voor enkele weken zonder claustrofobische gevoelens te ontwikkelen! That goes without saying.

Zelf ben ik een 25-jarige jongen uit de regio Antwerpen. Voor meer vragen over de reis of mij kun je me altijd contacteren.

Groetjes:tongue:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan