Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Christelijke reisgenoot gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

brennepen

New Member
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een gezellige christelijke reisgenoot rond de 24 jaar die met mij samen in de maand juni op vakantie wil gaan via Beter uit Reizen ( jongerenreis)
Ik ben sinds 2 maanden weer een vrijgezelle meid en zie er echt naar uit om lekker op vakantie te gaan. Aangezien bijna al mijn vriendinnen aan de man zijn en dus al eigen plannen hebben gemaakt hoop ik een reisgenoot te vinden via dit forum.

Tot horens!

Groetjes Brenda

Hoi,

Mag het ook een 28 jarige reisgenoot zijn?
Ik ben sinds een paar weken helaas weer vrijgezel en ook vakantieplannen aan het maken. Kun je ook vanaf 9 juli?

Hey Brenda ...
Ik ben ook al een tijd op zoek naar iemand die mee op reis wil gaan, zonder succes, en ben net als jij op deze site terecht gekomen.
Ik ben een jongen van 22jaar uit antwerpen, (christelijk , blijkbaar vind je dat belangrijk) en ondertussen al bijna 1,5 jaar vrijgezel... in mijn vriendenkring kom ik ook maar weinig nieuwe mensen tegen dus..
misschien is dit wel een manier om ook eens iemand te leren kennen

wat voor reis had je zelf in gedachten?
laat me maar iets weten... groetjes, Timmy

Heeey Timmy,

Bedankt voor je reactie! Tja het valt niet altijd even mee om een reisgenoot te vinden....ik was een beetje aan het googelen en kwam op dit forum terecht, het is het proberen waard toch...je weet nooit. Ik ben echt toe aan een heerlijke relax vakantie, wil natuurlijk wel wat van de omgeving zien maar vind het ook erg lekker om gewoon lekker te luieren op het strand. Ik zat zelf misschien aan Griekenland te denken, Spanje.....in ieder geval een land waar het zonnetje heerlijk schijnt. Leuk dat je ook christelijk bent, ik vind dat persoonlijk wel erg belangrijk maar mensen die niet christelijk zijn kunnen ook prima mensen zijn hoor, zelfs soms nog wel beter. Naar wat voor een soort vakantie ben jij op zoek? Nou ik hoor misschien wel weer wat van je.

Fijne avond!

Groetjes Brenda

Heejj .. Tof dat je terug antwoord ...
Een vakantie in het zuiden klinkt in ieder geval al heel leuk.

Ik ben zelf wel iemand die liever niet heel de dag aan het strand ligt .. ik hou enorm veel van waterpretparken, zwembaden enzo .. relaxen is natuurlijk ook wel een must maar ik hou toch wel van actie..
ik voel me ook echt thuis in de natuur, voor mij is een vakantie in een tentje aan een bergmeer ofzo al meer dan genoeg, wandelen, mountainbiken, raften.. en 'savonds een kampvuurtje maken fzo..
ik ben dus een vrij avontuurlijk type op gebied van reizen.

Ik zal je mijn e-mailadres geven "timmy_lb@hotmail.com", dan kunnen we misschien eens chatten .. 's wa gemakkelijker dan hier op het forum... ik vind het trouwens toch wel vrij belangrijk om elkaar toch eerst een beetje te leren kennen vooraleer we eventueel samen op reis zouden gaan.

Ik ga nu eens in mijn bedje kruipen... morgen weer uit de veren voor't werk :wtf:

Slaapwel, en Tot hoors !

Grt Timmy

Hoi,

Zouden jullie via een organisatie op reis gaan of zelf iets organiseren? Zijn jullie van plan om eens met de geïnteresseerden af te spreken?

Ikzelf ben 25, v en afkomstig uit het waasland (België). Ik ben christelijk opgevoed, maar daar blijft het bij ... misschien heb ik wel interesse in een reisje met nieuwe mensen.
Ik hou van wandelingen, stadjes gaan bezoeken, terrasjes doen, uitgaan, ....

Greetz!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...