City Trip

Status
Niet open voor verdere reacties.

seb8iaan

New Member
Hoi, leuk dat je mijn oproep leest.
Ik wil in de komende maanden een city trip gaan maken.
Ik ben een jonge man van 25 jaar en ben opzoek naar iemand die ook graag een city trip wil gaan maken en tussen de 18 en 30 jaar is.
De precieze locatie heb ik niet besloten. De invulling van de city trip, periode en de locatie zijn in onderling overleg bespreekbaar.
Mocht je interesse hebben, laat wat van je horen. :-)
Groetjes, Sebastiaan

Heey

Ik weet nog niet waarnaartoe :). Man of vrouw maakt mij weinig uit, ik zoek gewoon iemand die ongeveer dezelfde dingen wil zien als ik & waarmee het genoeg klikt om enkele dagen samen weg te gaan.
Enige vastliggende zaak is dat ik binnen de schoolvakanties zal reizen. Ik werk in een internaat en mn verlof ligt dus vast. In de paasvakantie moet ik niet werken, in de zomervakantie bijna niet :).
Landen die ik graag wil zien staan op mn profiel, normaalgezien.

Grtz!
Kim

Hoi Kim,
Thanks voor je reactie.
Ik ben zelf niet gebonden aan bepaalde periodes, maar natuurlijk wil dit niet zeggen dat het niet mogelijk is om binnen de schoolvakanties op pad te gaan.
Landen zijn voor mij bespreekbaar, ik wil nog zoveel van de wereld zien dat alles op zich wel prima is. De landen die je op je profiel hebt staan, zijn ook wel landen waar ik nog eens heen wil.
Een city trip bestaat voor mij meestal uit redelijk lange dagen, kris-kras door een stad. Veel zien, leuke dingen doen. Hoe zit dit voor jou?
Een klik is zeker niet onbelangrijk als je een aantal dagen met elkaar "opgescheept" zit, dus een kennismaking vooraf zou mijn voorkeur ook wel hebben als er online een goed wederzijds gevoel is.
Groet Sebastiaan

Hoi,
Ik heb ook wel interesse, je invulling van een citytrip sprak erg aan :)
Hoi Kim,
Een city trip bestaat voor mij meestal uit redelijk lange dagen, kris-kras door een stad. Veel zien, leuke dingen doen.
Groet Sebastiaan
Zelf ben ik er 21 en nog studerend, dus schoolvakanties zijn voor mij de ideale periodes. Groetjes!

Citytrip

Hallo,

ik ben ook wel geïnteresseerd om een citytrip te doen. Uit ervaring weet ik al dat dat bij mij ook bestaat uit lange dagen, dus dat zit al zeker goed :-)
Zijn er al concrete plannen gemaakt?

Groetjes,

Annelies

Hallo,

ik ben ook wel geïnteresseerd om een citytrip te doen. Uit ervaring weet ik al dat dat bij mij ook bestaat uit lange dagen, dus dat zit al zeker goed :-)
Zijn er al concrete plannen gemaakt?

Groetjes,

Annelies

Nee er zijn nog geen concrete plannen gemaakt, als er een serieuze intentie is om hieraan deel te nemen dan lijkt het me handig even contact te hebben via een direct bericht. Kunnen we even contact informatie uitwisselen om zo te kijken of er iets te regelen valt en we een klik hebben om met elkaar op pad te gaan.

Groetjes Sebastiaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan