Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

citytrip begin november

Status
Niet open voor verdere reacties.

traveler81

New Member
Hallo,

ben een 28jarige Oost-Vlaamse man die op zoek is naar toffe reisgenootjes voor begin november.
Had gedacht aan een citytrip (genre Berlin, Rome, Stockholm, NY, Istanbul) of wat rondreizen door bv Andaloesië.
Of als je zelf ëen idee hebt mag je het ook altijd voorstellen.

groetjes

Hallo

ik plan ook wel een stedentrip in november, bij voorkeur ergens met beter weer... Istanbul heb ik ook wel zin in...

Ik kan me zeker vrijmaken de volgende weekends: vr 29/10 - di 2/11 en do 11/11 - ma 15/11.

Ik woon in Gent, 34j, M.

groetjes

Paul

Istanbul zie ik ook wel zitten. Ik was van plan met een kameraad te gaan eind september. Maar onze financiele toestand liet het ons toen niet toe.

Groeten,

Bert.

Musiclover

Ja Istanbul, daar zou ik liever niet alleen aan beginnen.
Maar zelfs een lang weekend kan vrij kort zijn daarvoor.
Hoe lang zou jij gaan?

Paul

Oorspronkelijk ging ik 6d/5n gaan. Ik weet echter niet of ik in november nog zoveel verlof zal kunnen nemen. Mijn werksituatie is tegenwoordig wat wisselvallig. Maar ik zou toch minstens 4d willen gaan.

hallo,

ik ben van plan begin november op reis te gaan. ik kan een 7-tal dagen weg.
een citytrip zie ik wel zitten. op mijn (vrouw uit Brugge, 27) lijstje staat oa Rome, NY maar Istanbul zie ik ev ook wel zitten.

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...