Citytrip eind augustus-begin september

Status
Niet open voor verdere reacties.

emilie5

Member
Hallo iedereen

Mijn naam is Emilie (24j) afkomstig van Oost-Vlaanderen.
Ik zou graag eind augustus - begin september een citytrip doen naar Spanje, Italië , Portugal, ... andere suggesties welkom maar liefst een warm land ;o)

Het ideaalste voor mij zou zijn van 30/8 tot 4/9...maar ik ben flexibel...

Iets voor jou? Reageer dan snel

Groetjes

Emilie

Hallo iedereen

Ik zou graag eind augustus - begin september een citytrip doen naar Spanje, Italië , Portugal, ... andere suggesties welkom maar liefst een warm land ;o)

Groetjes

Emilie

Dag Emilie,

Ik (m, 25j uit Leuven) ben van plan om rond die periode een aantal Italiaanse steden in het noorden te bezoeken (Venetië, Bologna, Trieste,...). D.w.z. met het vliegtuig naar een eerste stad (afhankelijk van ticketprijs), daar een aantal dagen blijven en dan per trein verder reizen. Ik ben van plan een 10-tal dagen onderweg te zijn wat misschien te lang is voor jou?

Maar we kunnen misschien samen één stad bezoeken (Venetië, Bologna, Trieste, ....) en dan mag je me achterlaten in Italië :biggrin:

Hallo iedereen

Groetjes

Emilie

Hey Emilie,

Ik ben Thomas (19 jaar), en was zelf ook van plan om naar Madrid of Barcelona te gaan of een andere citytrip naar het zuiden te plannen!

Maar omdat alleen reizen nogal veel kost was ik nog op zoek naar een reisgezel(lin).

Eind augustus begin september zou voor mij wel lukken.

Ik hoop dat het je bevalt.

mvg
Thomas

Hoi !

Ik ben zelf ook nog dringend op zoek naar reisgezelschap (en eigenlijk ook een bestemming). Mocht je nog op zoek zijn, mag je me altijd contacteren !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan