Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Citytrip Europa okt/nov

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobdikkenberg1996

New Member
Hi allemaal,

In oktober/november zou ik graag op citytrip gaan. Hier heb ik nog niet echt een stad voor in gedachten, dus hoor graag wat jou ideeën zijn.

Tijdens deze citytrip ga ik er graag op uit om dingen te zien, te proeven en te doen.

Ben je van ongeveer mijn leeftijd (26) en ga je ook graag samen op pad? Laat van je horen.

Job

Hoi Job,

Ik ben Joey (27) en heb met een vriend(25) en mijn broer (29) een roadtrip gepland van 10 tot 23 oktober of 17 tot 30 oktober. Dit zouden we liever met 4 man doen. Het plan is om de volgende landen te gaan bezoeken, we blijven dan steeds 2 nachten per stad, voornamelijk in 5 sterrenhotels. Eerste dag in 1x door naar Zwitserland, daarna Italië, Slovenië, Kroatië, Bosnië, Oostenrijk en dan weer terug naar Nederland. We houden wel van een feestje, maar doen ook graag wat leuke dingen.

Horen graag van je of je het wat lijkt!

Groetjes Joey

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...