Citytrip in november of december

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ben_Lier

Member
Hello there,

in mijn niet te stillen honger naar nieuwe reiservaringen/bestemmingen zoek ik het jaar mooi af te sluiten. Aangezien de prijzen richting zon (Egypte) de pan uit swingen dit jaar (how come!!??) kies ik dit jaareinde niet voor een all-in zon/zee/strand vakantie maar voor een extra citytripje naar Dublin? Rome?Boedapest? Wenen? Lissabon? Stockholm? Tenzij jij een andere geweldige stad weet tijdens deze periode?

Graag 1e week november - maar elke andere week in nov/dec is bespreekbaar :-) Jeugdherberg of hotelletje, mij om het even.

Lijkt me heerlijk om ook eens tijdens de winter een citytrip te doen, heel ander sfeertje!

Ik heb al 2 keer gereisd via dit reisforum met iemand en dat is telkens reuze meegevallen. Met de lonely planet of de trotter onder de arm. Lekker uit eten, sfeer opsnuiven van de couleur et culture locale, gezellig cafeetje, terrasje, pleintje, museum,... the total package!

Lijkt het je wat? Laat dan snel iets weten (graag via mail), ik kan niet wachten om iets 'vast te leggen' ;-)

groeten,

Ben (29, Lier)
[email protected]

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan