Hallo
Ik ben Ilse, volgende week 22 lentes jong. Ik ben van Oostende afkomstig, maar zit op kot in Leuven.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Gezocht:
* reisgenoot voor een citytrip de laatste week van juni (ik heb op 22 juni mijn laatste examen dus kan vanaf 23 juni vertrekken)
* reisgenoot voor een citytrip naar Londen ergens in juli
---------------------------------------------------------------------------------------------------
* Ik ben op zoek naar een reisgenoot voor een citytripje de laatste week van juni. Ik heb op 22 juni mijn laatste examen en zie het helemaal zitten om daarna er even tussenuit te trekken. Ik had gedacht aan een lowbudget citytripje. Ik ben niet meteen het type dat lang aan het strand wil liggen, ik wil eerder dingen zien en beleven. Ik ben ook niet echt een fuifbeest, maar terrasjes doen vind ik wel weer heel fijn
.
Zelf lijkt Barcelona me wel iets, momenteel kan je daar ook vrij goedkope vliegtuigtickets voor vinden. Als ik alleen vertrek kan ik een vliegticket en eenpersoonskamer voor vijf dagen vinden voor het bedrag van ongeveer 250 euro, dus iets rond die prijs of lager voor vervoer en verblijf is waar ik op mik. Wellicht ga ik sowieso op vakantie, maar het zou wel leuker zijn als er iemand mee zou willen. Ik heb nog nooit via dit forum een reispartner gezocht, maar ik dacht het eens te proberen omdat eind juni m'n vrienden nog examens hebben of ze gaan later op reis met hun lief... Ik leg waarschijnlijk volgende week sowieso alles vast, ook als ik nog niemand gevonden heb, dan ga ik alleen, want ik wil er echt even tussenuit zo na de examens en voor ik me weer op mijn thesis stort...
* Ergens in juli zou ik ook graag even Londen gaan bezoeken, maar ook liefst niet alleen. Vooral shoppen en sightseeing zouden dan op het programma staan
.
Enfin, ik sta open voor alle voorstellen en als je nog iets wil weten dan vraag je het maar.