Citytrip Londen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sam
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Sam

Member
Hallo,
Ik ben Sam, 24 jaar, en ben van Oost-Vlaanderen
Ik zit te denken om een citytrip van een paar dagen te maken naar Londen. Een stad die echt de moeite is, maar waar ik enkel nog maar heel lang geleden als kind eens geweest ben en die ik graag wel eens wil verkennen.

Toevallig mensen die hier ook zin in hebben? Ik weet nog niet precies wanneer, ik heb al een reis van 2 weken begin september, voor de rest ligt eigenlijk alles min of meer open. Liefst mensen uit +- mijn leeftijdscategorie. (laat ons zeggen tussen de 20 en de 30 jaar). Man of vrouw maakt niets uit. Als je ook in Oost-Vlaanderen woont is dat handig om vooraf eens af te spreken, maar is ook geen must.

Ik sta voor veel dingen open en hou van een gezonde afwisseling: stad bezichtigen, wat cultuur opsnuiven, gewoon wat relaxen, 's avonds een pintje gaan drinken: het kan allemaal.

Ik ga wss van 29 april tot 4 mei voor de 6de keer naar Londen. Als je interesse hebt om mee te gaan of als je info nodig hebt over iets...laat gerust maar iets weten :-)

hey Sam,

Ik woon ook in Oost-Vlaanderen, ben er wel 32, dus net iets erbuiten :p
heb al een aantal keer naar londen geweest, maar de laatste keer is alweer een aantal jaartjes geleden,
en heb wel zin om nog een keer te gaan.

Dag Sam,

Ik ben Tina, 23 jaar, en wil deze zomer graag naar Londen of Amsterdam!
Ik studeer momenteel nog in Gent, maar ben reeds afgestudeerd als master in de kunsten en hou er heel veel van om kunstmusea te bezoeken in het buitenland. Daarnaast is de stad bezichtigen of 's avonds iets gaan drinken ook wel fijn.
Als je interesse hebt, laat iets weten!
Groeten
Tina

Hey Sam , ik val ook wel buiten je leeftijdscategorie , maar u know, who cares... ;-) it's all in the mind...
Hoe dan ook, ga vaak naar Londen, love it, ken Londen best goed en wil nog wel es gaan ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan