Citytrip met cultuur?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guinevere

Member
Dag allemaal,

Wie is er geïnteresseerd in een korte citytrip naar een cultuurbestemming in Europa?
Ik zoek mensen tussen 25 en 40 om mee te reizen, liefst in hotels met voldoende comfort, beetje luxe mag zelfs, het blijft vakantie, niet? Ik houd van een snuifje cultuur en geschiedenis, lekker eten, beetje winkelen eventueel, voldoende rust dus wat zon kan er zeker bij maar is geen vereiste. Aangenaam, rustig gezelschap met brede interesses wordt dan gewaardeerd!
Ik denk bijvoorbeeld aan steden in Italië, Malta, ook Scandinavische oorden zijn een optie, Engeland, Duitsland of Nederland kunnen ook, ... Ik sta open voor van alles.
Wie graag meewil geeft maar een seintje. Eventueel mailen we verder om details af te spreken.
Ik ben afkomstig uit Limburg, vrouw, 33 jaar. Ik kan helaas niet in de zomervakantie dus april, mei, juni of september, oktober, november zijn eerder mogelijk.

Hallo Guinevere

Ik wil ook eens graag een citytripje maken. Ik ga altijd maar naar Londen en ik wil graag eens nieuwe steden ontdekken. Dit doe ik liever niet alleen...daarom dat ik ook een citytrip-genootje zoek. De bestemming maakt niet echt uit naar waar al spreekt scandinavie me wel aan net als Duitsland(Berlijn), Oostenrijk(Salzburg),....Aales is bespreekbaar :-). Zelf dacht ik om in september ergens naartoe te gaan.

Ik ben 28 jaar en ik woon in Herentals. Ik ben een rustig iemand die kan genieten van een (lang)weekendje weg dichtbij of verder weg naar een plaats waar er veel te zien is.

Groetjes
Mieke

Hallo Mieke,

Londen is dan ook superfijn, he :-)...het is nu voor mij al enkele jaren geleden maar ik houd van die stad, ben ook gek op musicals en fan van literaire BBC-reeksen.
Wel, eigenlijk maakt de bestemming minder uit. Berlijn was ik jaren geleden al eens kort, maar wil dat gerust nog eens doen. Stockholm spreekt me aan, en Salzburg wil ik al zien sinds The sound of music ;-). Maar...ik kan wel amper Duits! Mijn Engels is uitstekend, en met Frans red ik me wel. Andere ideeën: Madrid, Praag, ...
Zijn er nog gegadigden via deze site?
Mieke, sta je ook open voor een reisje van enkele dagen in groepsverband via een organisatie?
Wat kan de volgende stap zijn om dit concreter te maken?
Als je voorkeuren hebt, qua stad, hotels, periode...? Ik boek zelf wel graag via het reisbureau.

Eind april ga ik voor 5 dagen naar Londen. T'is al weer bijna 3 jaar geleden dat ik er nog eens ben geweest ;-). Ik ben ook een liefhebber van musicals maar nog nooit naar eentje gaan zien in Londen. Misschien deze keer. Windsor en Greenwich staan al zeker op de planning.

Qua talen is mijn Engels goed. Frans en Duits enkele woordjes. Op de meeste plaatsen kunnen ze Engels dan moeten ze ons zo maar helpen ;-)

Voor mij speelt het gene rol naar waar de citytrip gaat. Met Italië heb ik minder goede ervaringen dus dat wil ik even links laten liggen. Stockholm of Salzburg of iets anders :-)....er is zoveel keuze ;-). Voor de periode dacht ik aan september. De voorbije jaren ben ik altijd in september weggeweest. Het kan dan ook nog mooi weer zijn en t'is buiten het seizoen. Als jij dat ook goed vind natuurlijk. Ik heb nog nooit iets geboekt via een reisbureau(altijd alles zelf gepland) maar voor alles is er een eerste keer ;-)

Aan watvoor groepsreis had je gedacht? Ik heb dat nog nooit gedaan maar dat spreekt me ook wel aan.

Misschien kunnen we verder naar elkaar mailen? Dit is mijn e-mailaddress: [email protected]

Hallo Guinevere en Mieke

Jullie citytrip spreekt me wel aan. Zou ook graag in september eventjes weg willen gaan. De bestemming maakt me niet zoveel uit, ik sta voor veel open.
Zoeken jullie nog een extra reisgenootje?
Dan mag je me steeds contacteren via [email protected].
Ik ben Veronique, ben 27 jaar en woon in Lier.

Groetjes

Hallo Guinevere en andere,

Moesten jullie beslissen om naar Stockholm te gaan dan wil ik zeker mee, ik kan mij wel een beetje behelpen in het Zweeds maar normaal spreken ze daar ook overal Engels. Moest het nog lukken om het weekend van 2 mei te gaan dan wil ik zeer zeker mee, verjaar dan.

Ik ben Filip, nu nog 37 jaar en limburger.

Groetjes

Hey Filip

Het weekend van 2 mei zit ik in Londen maar ik wel wel meegaan naar Stockholm. Moest het voor jou gaan kunnen we misschien in september gaan? Dan ik tegen dan nog wat sparen ;-)

Groetjes
Mieke

Hoi, hoi,
Ik ben een vrouw van 39 en zoek met spoed een reisgenote(vrouw) om mee naar Kopenhagen te gaan van 19-21 september. De reisgenote waarmee ik zou gaan kan door omstandigheden niet meer gaan. Ik heb de vlucht al geboekt via Transavia. Ik kom ook van Limburg
Ik hoop dat je interesse hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan