Citytrip New York maart-april 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.

printje

New Member
Ik zoek dus iemand om mee op citytrip te gaan naar NewYork,
om dit jaar te gaan nog is wat te kortbij, ik dacht dus aan maart-april eventueel mei 2008.
Mijn echtgenoot is geen liefhebber van the Big Apple, dus vandaar dat ik iemand zoek.

Ik ben geïntresseerd in de cultuur, de sfeer, uitgaansleven, shopping (tja ik ben een vrouw:tongue:), een broadwayvoorstelling bijwonen eventueel. enz....

Zijn er nog mensen die New York willen zien?
Laat me iets weten dan!

Haii!

Ik kwam op je bericht nadat ik mijn eigen bericht heb geplaatst! Ik zie dat je ook graag naar New york wil en precies dezelfde dingen wil gaan doen die ik wil doen..:biggrin: alleen ik weet niet voor hoelang je precies wilt gaan en of het perse in maart moet ?? Ik kan namelijk die maanden niet :( heb dan examens.. maar wel eind februari en dan voor tien dagen :) anders kan je mijn bericht in dit forum even lezen :wink:

Ik hoor het wel
Liefs Bouchra

hey!

Het hoeft niet persé maat of april te zijn, maar februari gaat absoluut niet. Ik ben nu een paar maanden thuis voor mijn baby en eind februari begin ik terug te werken en dan kan ik moeilijk al verlof nemen.

10 dagen is trouwen ook wat te lang voor mij, ik had gedacht aan een weekje.
Jammer.

Hallo daar. Was nieuwsgierig of je al iemand gevonden had. Wil zelf ook altijd al eens naar New York maar krijg man ook niet mee. Ik wil echter nog wel wat van de wereld zien. Laat het me mar weten.

om dit jaar te gaan nog is wat te kortbij, ik dacht dus aan maart-april eventueel mei 2008.
Mijn echtgenoot is geen liefhebber van the Big Apple, dus vandaar dat ik iemand zoek.

Ik ben geïntresseerd in de cultuur, de sfeer, uitgaansleven, shopping (tja ik ben een vrouw:tongue:), een broadwayvoorstelling bijwonen eventueel. enz....

Laat me iets weten dan!

In april ga ik alleen naar NY. Persoonlijk zou ik niet graag met iemand naar NY gaan die ik van haar of pluim ken,en zeker niet via een zoekertje.

In april ga ik alleen naar NY. Persoonlijk zou ik niet graag met iemand naar NY gaan die ik van haar of pluim ken,en zeker niet via een zoekertje.

Waarom reageer je hier dan? :wtf:
Ga dan alleen. :!:

Er zijn mensen die wel graag leuk gezelschap mee hebben.
Meestal word er vooral al ééns afgesproken iets te gaan drinken / eten ofzo.
Dan weet je toch al wat je kan verwachten.

Waarom reageer je hier dan? :wtf:
Ga dan alleen. :!:

Er zijn mensen die wel graag leuk gezelschap mee hebben.
Meestal word er vooral al ééns afgesproken iets te gaan drinken / eten ofzo.
Dan weet je toch al wat je kan verwachten.

Het is helemaal niet mijn bedoeling om mensen af te schrikken om met anderen met vakantie te gaan.:wink:

Ik zou alleen niet het risiko willen nemen mijn vakantie door de vreemde partij te laten verpesten. Zlefs je beste vrienden kunnen op vakantie heel andere mensen zijn, hier zijn verhalen genoeg over te vertellen.

Zo'n vakantie kost niet alleen een hele hoop geld, maar het is een beleving die de rest van je leven indruk op je zal blijven houden.

Maar ook van de andere kant moet je het zien: de mensen die erop reageren en meegaan... Die kunnen ook hele andere verwachtingen hebben. Het kost ook voor hun een hoop geld en iemand zal toch (als je samen gaat) in de hoofdzaak de belangrijke beslissingen moeten nemen. Iemand heeft al een plan in zijn of haar hoofd hoe de vakantie eruit moet gaan zien. De ander zal dan min of meer moeten gaan 'volgen' en dat geeft toch wrijving,of je dat nu graag hoort of niet

Het is alleen maar een waarschuwing, dat je weet waaraan je begint. Ik vind dit soort vakanties te duur en mooi om door anderen te laten verpesten.:smile:

groeten

hallo!

klink wel tof, zoek je in de paasvakantie te gaan? dan wil ik ms wel meegaan. NY wil ik zeker gezien hebben voor een weekje en van de zomer een iets groter tripje :biggrin:
je mag me altijd mailen op [email protected]

groetjes

Leuk dat er nog mensen geïntresseerd zijn!!

Ik heb nog steeds niemand gevonden om naar New york te gaan.
Ik zal jullie een persoonlijk berichtje sturen, dan kunnen we elkaars doelstellingen eens horen.

Aan mister dicaprio:
ik snap niet waarom je hier nu op reageerd? Als je hier een bericht post om een reispartner te zoeken, heb je het wel goed overwogen hoor.
En als je duidelijke afspraken maakt en al eens afspreekt met die mensen dan merk je toch zo ook al dat het klikt.
Tenslotte is het maar voor een weekje.
Alleen is maar alleen vind ik.

ik wil ook wel naar ginder...

hey, ik zou best wel willen meegaan als het tussen ons klikt...
alleen weet ik nog maar weinig over je (je profiel is niet ingevuld hier dacht ik?)
misschien kunnen we eens mailen
groetjes
[email protected]

Laat me iets weten dan!

NYC mei

Hoi allemaal, ik heb wat berichtjes zitten lezen en wilde ook even laten weten dat ik erg geïnteresseerd ben om een weekje naar NYC te gaan.
Ik hoop dat ik op korte termijn kan boeken. Waarom dit oproepje.....
Ten eerste omdat ik het veel leuker vind om met iemand te reizen en indrukken op te doen. Ten tweede omdat ik niemand in mn vriendenkring lekker kan maken voor NYC en ten derde omdat het ook nog 's een hoop geld scheelt om met iemand te gaan.

Ik ben 30 jaar, woon en werk in Rotterdam.

Mocht je interesse hebben stuur me dan gerust een mailtje.

[email protected]
http://jelte-boelema.hyves.nl/

Ik hoor het wel,

gr Jelte

New York

Dag,
ben van plan om in oktober dag of 10 naar New York te gaan (2e keer), ben jeugdige zestiger. zouden wij reismaatjes kunnen zijn?
Groet, Robert

Laat me iets weten dan!

Ben je al geweest?
Groetjes Jan (27) uit Amsterdam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan