Hoi Sylvie
De citytrips die wij aanbieden zijn om op eigen houtje te ontdekken.
pakket: vlucht+hotel.
hoe lang zou je willen gaan en heb je budget in gedachten?
ik reis altijd prijs-kwaliteit, maar ik laat het ook niet aan mijn hart komen, want ik ga graag iets drinken en eten
Hoe lang zou je willen gaan? ik dacht aan 5/6 dagen zoiets.
ooow haha uhm ja contacten heb ik nog niet echt gelegd hier want blijkbaar kunnen of willen de meeste hier niet want krijg hier niet veel reacties maar goed. Mijn planning wat ik nu in gedachten heb is ja ergens in het voorjaar maart of april zo voor ongeveer 8 dagen richting big apple en mn droom te verwezenlijken. En jij? wat zijn jou gedachten/plannen hieromtrent
ooow haha uhm ja contacten heb ik nog niet echt gelegd hier want blijkbaar kunnen of willen de meeste hier niet want krijg hier niet veel reacties maar goed. Mijn planning wat ik nu in gedachten heb is ja ergens in het voorjaar maart of april zo voor ongeveer 8 dagen richting big apple en mn droom te verwezenlijken. En jij? wat zijn jou gedachten/plannen hieromtrent
Awel, ik probeer heel veel info te verzamelen, omdat ik nog twijfel over NYC als citytrip, combi New York met iets anders, self drive, maar dan met iemand die daar durft rond te rijden ofwel een rondreis Florida ofwel een groepsreis die zo 50/50 gids/ vrije tijd is.
Het KO schrikt mij wat af, neem meestal half pension. Moet een beetje op mijn voeding letten en buffetten zijn ideaal voor mij.
Daarbij probeer ik binnen het budget te blijven...niet simpel se
Ik heb eerder juni in mijn gedachten, ff nagevraagd qua weer enzo + betere periode om verlof aan te vragen.
Maar, is het 2016 niet dan ist later, maar ik ga zeker ooit es van dienen groten appel gaan proeven
Hoi Sylvie
De citytrips die wij aanbieden zijn om op eigen houtje te ontdekken.
pakket: vlucht+hotel.
hoe lang zou je willen gaan en heb je budget in gedachten?
ik reis altijd prijs-kwaliteit, maar ik laat het ook niet aan mijn hart komen, want ik ga graag iets drinken en eten
Hoe lang zou je willen gaan? ik dacht aan 5/6 dagen zoiets.
Awel, zelf drive spreekt mij aan, maar ik zie mezelf helemaal niet in NYC rondrijdenCo piloot geen probleem. Zoals ik Youssef schreef ben ik er nog niet 100% uit wat ik precies in USA wil doen omdat er mij zooooooooveeeeeel interesseert...
Ik lig al met stapels brochures om zo ong een idee te hebben en de prijzen lijken mij ok.
is 1200 euro een richtprijs voor 5-6d NYC als je het op eigen houtje ontdekt?