Citytrip of reis tss 20-29 juni / 14-24 juli

Status
Niet open voor verdere reacties.

Virginia1978

New Member
Hallo

Ik zoek een reisgenote (of reisgenoten) (lftd tss 28-40) om een citytrip te doen of een 9 daagse reis...

Bestemmingen zoals Griekenland, Italië, Egypte,... Eerder een relax reisje, cultuur opsnuiven, genieten van het weer, ...

Ik ben woonachtig in West-Vlaanderen, 36j .

Hallo

Ook ik heb zin in een citytrip! Heb je interesse in Lissabon, Porto, Madrid, Marrakech, Athene of Berlijn? :-)

Ook ik woon in Oost-Vlaanderen, ben 33 jaar.

Groetjes
Marijke

hoi Virginia, Marijke

Hebben jullie al Plannen om een citytrip te maken ik zou heel graag de steden Lissabon , Porto en Rome. als jullie nog interesse hebben laat je het maar weten.
ik ben een m 38 jaar uit het Antwerpse

Groetjes aan allebei ;-) en tot hoors

Hallo David

Wij zijn momenteel aan 't kijken voor Berlijn, eigenlijk, in juli. Interesseert dat je ook?

Lissabon en Porto staan ook zeker nog op mijn verlanglijstje, dus mocht je voor één van die twee iets organiseren, mag je me zeker ook contacteren! :-)

Groetjes
Marijke

Hey Marijke ,

Natuurlijk zegt mij Berlijn iets en in juli dat zou voor mij ook geen probleem zijn ik wil daar zeker met jou of jullie iets in ondernemen.
Ik heb alleen bang dat ik niet zo lang ga kunnen wachten en dat ik in juni al naar Lissabon of Porto ga trekken als je interesse hebt dan kunnen we eens gaan samen zitten om iets te plannen en als je het te vroeg vind dan doe ik één van de twee alleen en dan kunnen we daarna nog zien om het andere te doen maar met twee is natuurlijk altijd leuker.

Groetjes David

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan