Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Citytrip oktober-november

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elien

Member
Hallo iedereen,

Ik ben Elien, een 23-jarige student uit Oost-Vlaanderen en ik ben op zoek naar iemand (of meerdere mensen) met gelijkaardige interesses om een citytrip te doen tussen 28 oktober en 2 november (verlengd weekend).
Liefst iemand uit dezelfde regio, dezelfde leeftijd en enkel vrouwen (aangezien ik dit toch veiliger vind).

Qua reisbestemming ligt er nog niks vast dus alles is mogelijk. Laat maar iets weten als je interesse hebt!

Groetjes,
Elien

Hey Elien,

Ik zoek ook nog een partner voor een cityrip, maar mijn verlof is van 14-23 nov, moest er nog iets veranderen, laat het me zeker weten!
Ik ben ook een 23 jarige uit het Antwerpse!

Groetjes,
Shana

Hey Elien,

Ik zoek ook nog een partner voor een cityrip, maar mijn verlof is van 14-23 nov, moest er nog iets veranderen, laat het me zeker weten!
Ik ben ook een 23 jarige uit het Antwerpse!

Groetjes,
Shana

Hey Shana,

Leuk van je om te reageren! Jammer dat je verlof dan pas is, maak je geen brugdag toevallig? Ik kan enkel dan aangezien ik een student ben, en met 1 en 2 november maken ze de brugdag waardoor ik dan eigenlijk 5 vrije dagen achtereen heb. Moest je die dagen toch nog onverwachts vrij zijn mag je ook altijd iets laten weten.

Groetjes,
Elien

Nee, we maken jammer genoeg geen brugdagen, ga ze ook niet meer te pakken krijgen vrees ik.. Jammer!

Jammer inderdaad! Mocht je toch verder willen kennismaken voor evt. een andere keer mag je zeker een pm sturen.

Groetjes,
Elien

hey ,

ik heb wel interesse om er op uit te trekken!
ben ook vrij die datum.
27 jaar btw.
ik hoor het graag.

groetjes
michael

Hey Michael,

Bedankt voor jouw berichtje maar ik ga liever op reis met een vrouw (niks persoonlijks maar ik vind het net iets veiliger zoals ik al vermeldde in mijn eerste bericht). Toch bedankt en hopelijk vind je iemand!

Groetjes,
Elien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...