Citytrip oktober

Status
Niet open voor verdere reacties.

Davea

Member
De huidige flysn actie had ik graag gebruikt om er begin oktober enkele dagen op uit te trekken.
Bestemming en exacte vertrekdatum zijn bespreekbaar, zal wellicht ook wat afhangen van het aanbod. Een alternatief is enkel een periode te bepalen en het last minute aanbod af te wachten.
Je ziet, veel staat nog open maar de intentie is er!:wink:

Ook zin in een korte break?
Laat me gerust iets weten!

Hallo Davea,

Ik neem aan dat je een vrouw bent? Mogen we je leeftijd weten?
Wat doe jij graag in een stad, op welke manier bezoek je die graag?
Ik heb wel interesse voor een noordelijke stad (Stockholm bv.) en zou graag eens couchsurfen. Ik zie dat het brussels sn aanbod inderdaad heel groot is!

Groetjes,

Kristien

Hallo Davea,

Ik neem aan dat je een vrouw bent? Mogen we je leeftijd weten?
Wat doe jij graag in een stad, op welke manier bezoek je die graag?
Ik heb wel interesse voor een noordelijke stad (Stockholm bv.) en zou graag eens couchsurfen. Ik zie dat het brussels sn aanbod inderdaad heel groot is!

Groetjes,

Kristien

Dag Kristien

Je hebt het verkeerd voor, ik ben een man van 36:smile:
Als ik een stad bezoek probeer ik die stad te ontdekken, de klassieke trekpleisters mogen daarbij aan bod komen maar ik geniet ook van het opzoeken van rustige, minder gekende stadsdelen.
Een klein hotel geniet mijn voorkeur, na een goed ontbijt de stad intrekken vind ik leuk!

Momenteel spreken vooral Berlijn en Boedapest mij aan, maar het kan gerust ook iets zuidelijker.
Berlijn zag ik nog niet, Boedapest was ik al eens kort maar wil er zeker nog eens teruggaan!

De huidige flysn actie had ik graag gebruikt om er begin oktober enkele dagen op uit te trekken.
Bestemming en exacte vertrekdatum zijn bespreekbaar, zal wellicht ook wat afhangen van het aanbod. Een alternatief is enkel een periode te bepalen en het last minute aanbod af te wachten.
Je ziet, veel staat nog open maar de intentie is er!:wink:

Ook zin in een korte break?
Laat me gerust iets weten!

Het zal wellicht begin november worden!!
Interesse? Laat iets weten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan