Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Citytrip tussen 28 april en 4 mei

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eva03

New Member
Mijn naam is Eva. Ik ben 20 jaar en opzoek naar een reisgenootje.

Ik vind het super leuk om te reizen en nieuwe plekjes te ontdekken. Ik hou ervan om te wandelen waar mijn nieuwsgierigheid mij heen leid, maar ik vind het ook leuk om soms dagen lekker te plannen, uit te gaan en daarnaast ook nog cultuur te snuiven.

Momenteel studeer ik nog. Ik doe de Pabo in Leiden. Nog een jaartje en dan heb ik deze afgerond.

Ik ben nu nog opzoek naar iemand die met mij wil reizen in de vakantie(s). Het is voor mij de eerste keer dat ik dit zal gaan doen met iemand die ik “nog” niet ken. Ik vind het dus wel nog een soort spannend, maar het lijkt mij ook enorm gezellig. Jongen of meisje, maakt mij niet uit. Zolang je maar open staat voor contact met zowel mij als anderen. Bij voorkeur iemand tussen de 19 en 24.

Mocht je nog geen plannen hebben voor de aankomende meivakantie (28 april t/m 4 mei) hoor ik het graag!

Omdat het mijn eerste keer is wil ik niet gelijk gaan backpacken in Thailand (wat mij enorm leuk lijkt), maar hou ik het nog even dichter bij huis en hoop ik een leuke citytrip met iemand te kunnen maken naar een land zoals Spanje, Portugal of Italië.

Laatst bewerkt:
Oee lijkt mij leuk! Ben zelf ook op zoek naar een reisgenootje aangezien al m’n vriendinnen met hun vriend op vakantie gaan etc) hoor graag van je! Groetjes Nina (19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...