Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Citytrip via 'surprise me' in mei

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joeri1983

Active Member
Hallo allemaal,

Iemand van jullie al eens gehoord van het suprise me systeem? (zie voor meer info op de website: srprs.me)

Dit spreekt mij wel aan om eens te doen. Ik heb in mijn vrienden/kennissenkring al eens rond gehoord maar niemand kan zich daar op de moment de eerste maanden voor vrijmaken.

Ik zou dit echter graag eens een keertje doen. Lijkt me wel eens plezant en verrassend. Ik ben normaal nogal een redelijke grote planner, maar hier moet je je echt openstellen voor wat er komt. Lijkt me ook een leuk concept om eens te doen met iemand die je via hier leert kennen. Zo heb je daar alvast iets te ontdekken.

Ik zoek dit voor in mei. 4 dagen. Ofwel van donderdag 11 mei tem zondag 14 mei. Ofwel van donderdag 25 mei tem zondag 28 mei (hemelvaartsweekend).

Ik zie dit zelf ook als niet te gehaast. Dus zeker niet van smorgens 8 tot savonds 10 alles afhollen om alles gezien te hebben. Maar gewoon rustig, wat gaan bezien, (afhankelijk van waar we terechtkomen natuurlijk). Lekker eten, eventueel een marktje, s'avonds gezellig nog iets gaan drinken,...

Ikzelf ben 33 jaar, woon in Kalmthout, over 2 weken in Wuustwezel. Ik ben eerder jonger van geest. Dus zou ik eerder zeggen mensen, mannen of vrouwen, mij gelijk tussen 18 en 34 jaar die dit ook wel eens een leuk idee zouden vinden, laat iets weten...

Ik ben niet zo een super kudde/groepsmens. Het lijkt me fijner om met 2 of eventueel moesten er meerdere geïnteresseerden zijn met 4 te gaan dan bv met een hele groep.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...