Ik ben een alleenstaande papa van Limburg ik ben 36 jaar
En zoek een vrouwelijk reisgezel voor een citytrip bestemming samen af te spreken liefs van vrijdag tm zondag .
Alleen serieuze en eerlijke reactie.
Groeten
He, ik ben een alleenstaande vrouw van bijna 41 uit vl brabant. Momenteel heb ik het een beetje druk door een nakende verhuis. Maar eind december of januari/ februari zie ik een ciytrip misschien wel zitten. Sowieso moeten we eerst eens kennismaken om te zien of t klikt als potentiele reisgenoot.
Hey die maanden zou goed uitkomen voor . Natuurlijk moeten we eerst kennis maken he zodat als er een klik is kan afgeproken worden waar de citytrip naar toe . Je zegt maar hoe je contact wilt
Groeten
He, ik ben een alleenstaande vrouw van bijna 41 uit vl brabant. Momenteel heb ik het een beetje druk door een nakende verhuis. Maar eind december of januari/ februari zie ik een ciytrip misschien wel zitten. Sowieso moeten we eerst eens kennismaken om te zien of t klikt als potentiele reisgenoot.
Hey die maanden zouden goed uitkomen
Zou zelf ook graag eerst elkaar ontmoeten om te kijken als er een klik is . En om af te spreken waar naar toe .
Mijn email jurgenjune.thijs@gmail.com