Citytrip

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanessa01

Member
Hallo,

Ik ben een vrouw van 28 en zou graag eind februari, begin maart op citytrip gaan. Is er een vrouw van ongeveer dezelfde leeftijd die hier ook zin in heeft?
De bestemming maakt nt zoveel uit, maar via ryanair zijn er echt goedkope tickets te boeken voor een weekendje. Ik wil gewoon relax rondwandelen, winkelen, de stad bekijken en s avonds gezellig iets eten en evt een caféetje
doen.

Iemand zin om mee te gaan? Let me know!
Grtz,
Vanessa

Laatst bewerkt:
Hey Vanessa,

Ik ben een jonge vrouw van 34, en ben wel geinteresseerd om eens op citytrip te gaan. Begin maart is voor mij ideaal. Van waar ben jij, misschien kunnen we eens afspreken om kennis te maken met elkaar en dan zien we wel. Ikzelf ben van Oost-Vlaanderen, de streek van Oudenaarde.

Misschien tot ziens hé
Groetjes
Sabine

Hallo

Ben jonge vrouw van 30 jaar oud uit de omgeving van Brussel. Ben op zoek naar een reisgenote(n) voor een citytrip. Alle Europese bestemmingen zijn goed voor mij - momenteel zijn er goedkope vluchten via SN naar Madrid, dus die bestemming lijkt me ook wel wat. Vooral omdat het in de lente in Madrid al lekker warm is. Ik ben flexibel qua data.

Geïnteresseerd, stuur me dan een berichtje!

Groetjes
Heidi

dag vanessa.....ik ben 36jarige man en zou graag op citytrip gaan naar een oosteuropese stad...voornamelijk om savonds uit te gaan en overdag de stad te verkennen....zouden we eventueel met meerdere kunnen gaan,?Lijkt me leuk...zou ook vlotter zijn om daar mensen te leren kennen als we met enkele zijn, zowel mannen als vrouwen....laat je wat weten??

thanks
Jürgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan