Citytrip

• Onderwerp starter Onderwerp starter V3RO
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

V3RO

New Member
Hoi,

Reisgenoot gezocht voor een citytrip ... Data en bestemming zijn te bespreken; voorkeur gaat wel uit naar Scandinavische landen, maar er staat nog zoveel op mijn verlanglijstje (Berlijn, Barcelona, Parijs, ...). Overnachten doe ik liefst in een jeugdherberg/via couchsurfing.

Interesse? Laat maar iets horen!
Véro

Laatst bewerkt:
Hoi Vero,

Er zijn wel nog enkele steden die ik eens wil bezoeken. Wanneer was je van plan te gaan. Ik kan pas vanaf augustus. Zelf ben ik een 33-jarige man uit Aarschot.

Groeten,

Bart

Stockholm heb ik vorig jaar bezocht, maar ik vermoed dat ik daar nog veel dingen niet gezien heb. Oslo staat op nummer 2. Daarna komt Barcelona.

Stockholm lijkt wel wat, ik wil er ook al een tijdje naartoe gaan. en ook Barcelona staat nog wel op mijn lijstje.

Hallo,

dit lijkt me wel iets. De scandinavische landen spreken mij ook al een ruime tijd aan. Je manier van overnachten lijkt me prima.
Ik ben een m (37 jaar) uit Meuebeke.

groetjes

Steven

Dag Véro

Ik heb ook interesse in citytrips. Dit kan voor mij tijdens alle periodes van het jaar.
Op mijn Scandinavische to do lijst staan nog Helsinki en Kopenhagen (Oslo, Stockholm en Reykjavik zijn reeds afgevinkt).
Maar er zijn nog vele andere steden die ik nog niet gezien heb.
Meestal ga ik voor jeugdherberg of goedkoop hotelletje.
Als je concretere plannen maakt voor het najaar mag je me altijd contacteren.
groeten
reskamrat
v, 33, Gent

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan