Tay Member 26 okt 2015 #1 Iemand zin om een citytripje te doen het laatste weekend van november? Ik dacht aan Parijs, Valencia, Praag, Berlijn, ... Wat cultuur opsnuiven, gezellig iets gaan drinken en eten. Gewoon wat genieten. Ik ben 29j en woon in de provincie Antwerpen. Laat gerust iets weten!
Iemand zin om een citytripje te doen het laatste weekend van november? Ik dacht aan Parijs, Valencia, Praag, Berlijn, ... Wat cultuur opsnuiven, gezellig iets gaan drinken en eten. Gewoon wat genieten. Ik ben 29j en woon in de provincie Antwerpen. Laat gerust iets weten!
D david vanhout Active Member 26 okt 2015 #2 klinkt wel leuk naar welke stad gaat je voorkeur? groetjes David 39 jaar provincie antwerpen
dDirKk Member 28 okt 2015 #3 Hoi Tay, Hier zeker interesse en heb nog enkele dagen verlof die dit jaar op moeten. Maakt me eigenlijk niet zoveel uit welke stad, behalve Londen, Dresden en Krakow wegens reeds bezocht dit jaar. Ikzelf ben 34j en woon in Hasselt. Groetjes,
Hoi Tay, Hier zeker interesse en heb nog enkele dagen verlof die dit jaar op moeten. Maakt me eigenlijk niet zoveel uit welke stad, behalve Londen, Dresden en Krakow wegens reeds bezocht dit jaar. Ikzelf ben 34j en woon in Hasselt. Groetjes,