Citytripke 2 tot 5 september of 9 tot 12 september

Status
Niet open voor verdere reacties.

Enjoylife

Member
Hallowkes,

Ik zou graag nog citytripke doen maand September vooral om te genieten van goed weer, eten en drinken, city seeing en shoppen. Eventueel Madrid of Boedapest al vliegtickets voor 50€ en slapen hoeft ook niet duur maar wel proper hotelletje of B&B.

Ben jij iemand die graag mix doet van bovenstaande dingen? Hele dag museums en rush rush niet voor mij gewoon opt gemak in leuk gezelschap de plaats wat verkennen met optijd stopje voor drankje en hapje.

Iemand die net als ik graag plezier maakt laat van je horen :-)

Groetjes

Hey nog steeds opzoek naar iemand. Ik heb ook wel zin in een citytripke. Waarheen maakt mij niet zoveel uit als het er maar mooi en lekker weer is. Ik hoor het wel als jet je wat lijkt.
Gr

• Leuk
Waarderingen: Timd
Hey ik ben een 33 jarige vrouw uit brugge en wil ook graag eens naar barcelona. Ik kan wel maar pas in oktober groetjes

Hallowkes,

Ik zou graag nog citytripke doen maand September vooral om te genieten van goed weer, eten en drinken, city seeing en shoppen. Eventueel Madrid of Boedapest al vliegtickets voor 50€ en slapen hoeft ook niet duur maar wel proper hotelletje of B&B.

Ben jij iemand die graag mix doet van bovenstaande dingen? Hele dag museums en rush rush niet voor mij gewoon opt gemak in leuk gezelschap de plaats wat verkennen met optijd stopje voor drankje en hapje.

Iemand die net als ik graag plezier maakt laat van je horen :)

Groetjes

Hoi,
Ik ben een 32-jarige hippe vrouw uit Diksmuide, ng steeds op zoek naar iemand?
groetjes

Hey ja ik ben nog altijd op zoek naar iemand. Maar kan jammer genoeg niet september.heb nog vetlof van 20 tot 24 oktober vo citytrip groetjes

Hey, ik heb een ticketje retour Istanbul van 12 tot 15 september.
Mijn reisgenoot heeft geannuleerd dus ben ik op zoek naar liefhebbers.
Interesse?

hoi wil zeker weg...vanwaar ben je
Ik grens Limburg vlaams brabant....heb verlof vanaf 3/09 tem 11/09

leukedame105 at gmail dot com

of 0472 380410
groetjes,
Karin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan