Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Citytripkes komende maanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Enjoylife

Member
Hallo,

Mensen die zin hebben in citytripkes komende maanden?

Bestemming hangt af van de tickets max 80 € vliegtuigticket en accommodatie proper hotel, appartement of B&B.

Data hangt ook van prijs af geen vaste data ideaal weekends maar maakt in principe niet veel uit

Reisgezelschap mensen die zowel van culturele als sociale houden goed gaan eten, avondje weg, dagje kuieren no stress. En die wat te vertellen hebben en sociaal zijn.

Laat van jullie horen en hopelijk niet zitten we binnekort op vliegtuig naar leuke bestemming

Groetjes

Je kan meerijden volgende week : Verona, Lucca, Sienna, Florence, ......

Maar Citytrips uitsluitend vliegen ?

Groetjes

Je kan meerijden volgende week : Verona, Lucca, Sienna, Florence, ......

Maar Citytrips uitsluitend vliegen ?

Groetjes

Hey Droop kan pas vanaf September en no hard feeling maar wel wat mensen van mijn leeftijdscategorie.

Toch bedankt voor de uitnodiging.

Grtz

Ik wil graag van 15/09 tot 19 of 20/09 ééntje doen...

Waar maakt me ook niet uit maar idd zoals je zegt (via Ryanair) goedkope vliegtuigtickets en een proper hotel met ontbijt (en zwembad is een must )

Interesse?

mvg

Hallo!

Ik heb wel zin om op citytrip te gaan een van de komende maanden!
Met ryanair is goed voor mij en een cheap hotelleke of hostel is ook oke voor mij!

Ik heb nog geen foto hier omdat ik pas dit account heb aangemaakt maar je kan mij zoeken op facebook: Eline Nijs

Groetjes!

Ik ben in veel landen in Centraal en Zuid Europa geweest maar ik ben nog niet in de Scandinavische landen geweest. Een citytrip naar Oslo, Stockholm of Helsinki zie ik wel zitten. PM me maar bij interesse.

Hallo, Ik ben een dame van 39 jaar. Ik hou van shopping, terraske, relaxen, iets zien, lekker eten. Naar waar de citytrip maakt niet uit, als maar naar zonnige oorden is.

Hallo, zie ik ook wel zitten. Even tussenuit voor een paar dagen. Liefst naar de warmte, moesten er plannen of suggesties zijn hoor ik het graag.
Ben33 van Kortrijk

Hej Enjoylife, in november of december ga ik een citytrip doen naar Hamburg, als je zin hebt om mee te gaan, laat het maar weten.
Er kan eventueel nog wel een andere citytrip bij dus als je al plannen hebt of wil maken, laat het me weten.
Dit kan je via dit forum of via meerverlof@hotmail.com
Ik ben trouwens een jongeman van 34 jaar.
Groetjes

hier ook interesse ,
wel beperkt vrij aangezien ik alleenstaande vader ben en mijn dochter slechts om de 14 dagen een weekend weg is naar de mama.
ben het beu van mijn vrije weekends in huis door te brengen, ben ik veel te avontuurlijk voor ingesteld en een kind mag geen beperking worden om te leven.

mijn vrije weekends zijn dus dit weekend , dan 14/09 - 16/09 , 28/09 - 31 /09 , enzo voorts om de 14 dagen

Hallo, interesse om in november 4 dagen naar Barcelona te gaan?

Hallo!

Voor ik ben ook altijd wel te vinden voor een citytripje tussendoor. Momenteel heb ik al een citytripje gepland naar Timişoara in Roemenië 24-26 november. En dan zou ik graag in december of januarie nog ergens eens weg gaan. De steden die ik momenteel graag nog zou bezoeken zijn Boedapest, Sofia, Bucharest, Bratislava, Krakau, Praag,. Allemaal tussen de 15 en 30 eur retour met ryan air + heel goedkoop ter plaatse. Als een van deze bestemmingen jouw iets zeggen mag je altijd iets laten weten (iedereen die dit leest en interesse heeft mag altijd een pm sturen)

Hoe sta ik zelf tegenover zo een citytrip: eventjes weg van alle verplichtingen thuis, de stad verkennen, rond wandelend eens lekker gaan eten, iets gaan drinken, 's nacht het nachtleven verkennen,...

Groetjes!
Sebastiaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...