Citytrippen / Portugal

Robbie88

New Member
Hello!

Ik ging dit jaar naar China, maar doordat daar één of ander virusje aanwezig is, is deze reis afgelast. Ik zou de reis graag vervangen door verschillende city trips in Europa. Nog zoveel mooie steden te ontdekken. Maar vrienden hebben geen tijd, krijgen geen verlof, ... en alleen is maar alleen... Daarom vroeg ik me af of er nog citytrippers waren die mee Europa willen verkennen.

Ikzelf ben 31 jaar en zoek iemand of meerdere personen die ook meer willen doen dan op het strand liggen of aan het zwembad. Een mix van cultuur, ontspanning en een terrasje is de ideale citytrip. Aangezien het iets goedkoper is buiten de vakanties zou mijn voorkeur dan ook uitgaan naar de periodes die niet in de vakantie vallen

In de eerste helft van mei zou ik richting Portugal willen trekken. De mix van Lissabon en Porto afgewerkt met wat lokale stadjes (de transfer kan met de trein of met een huurauto om tussendoor nog leuke plekjes te ontdekken). Ik heb nog geen plan in mijn hoofd. Dus sta nog voor alles open.

Laat zeker iets weten als je je aangesproken voelt en dit ook is wat je zoekt. Dan kunnen we kijken om samen af te spreken, of met meerdere zelfs een groepje op te richten om te kijken waar de voorkeur(en) naar uit gaan.

Groeten
Robbie!

Laatst bewerkt:

Jdeblay

Member
Goh, in principe heb ik wel interesse voor Portugal. Ben recent nog wel in Lissabon geweest dus voor mij geen te lange periode daar. Enkele dagen ok zo kan ik wat vrienden bezoeken. Aan welke steden dacht je nog?

Bovenaan