Citytripper gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.

emilie5

Member
Hey

Stijgen de reiskriebels ook bij jou en wil je al een trip maken voor de zomer dan moet je zeker verder lezen... :smile:

Ik ben een 25-jarige vrouw afkomstig van Oost-Vlaanderen en zoek één of meerdere reispartners voor een citytrip.
In gedachten had ik ergens tijdens de maand april, maar ben aan niets gebonden (enkel de goedkeuering van mijn baas is nodig :smile:) maar als dat eind maart of ergens in mei is ook goed ze!

Hoe ik het bezie?
Vliegtuig boeken (ryanair wss) en een hotelletje boeken (geen 5-sterren hoor! :wink: ) en dan een combinatie van bezoeken en ontspannen en lekker eten...

Naar waar?
Liefst waar de zon een beetje schijnt :biggrin:
Maar of het Spanje, Portugal, Italië of iets anders wordt, allemaal dik in orde!
Ben wel in september naar Madrid gegaan, dus liefst een andere bestemming.

Als we maar met 2 gaan, dan geef ik de voorkeur aan een reisgenote.
indien we met meerdere gaan, dan maakt het niet uit, zolang ik maar niet het enige meisje ben!

Zin om mee te citytrippen?
Laat van je horen! :biggrin:

Groetjes
Emilie

citytrip

hallo

ik heb iets wat gedeeltelijk overeenkomt met uw reiswensen:p

ik gan van 12 tot 26 maart naar litouwen, estland, en finland

ik blijf dan ook telkens een paar dagen in klaipeda, vilnius, tallinn, tartu, helsinki en tampere, dus een hoop steden om te bekijken:p

ik reis met auto en hond met ferry van duitsland naar litouwen en ferry van tallinn na helsinki

ik zie dat je liever met het vliegtuig gaat, geen probleem dan zou ik jullie bv kunne oplade in vilnius of zo:p

als je geinteresseerd bent of je wil eens een andere keer op reis gan, in oktober ga ik naar zweden en noorwegen en mss deze week ook nog als ik op tijd verhuisd geraak:p , [email protected]

ps: ken je mss gaelle meysman uit gent die ging normaal ook mee ma ging nu alsnog met een vriendin dus mss dat je t da ook is aan kan vrage:p

mvg Maarten

Maarten

Bedankt voor je reactie.

Ik was liever naar één stad gegaan voor enkele dagen.
Een het liefst van al naar de zon :)

Hopelijk vind je nog reisgenoten
Enjoy!

Groetjes
Emilie

Lijkt me leuk...waar kan ik je mailen/msn-en?
Ben 37 m ovl

grtjes

Jurgen

Bedankt voor je reactie!
Er is nog steeds niet concreets, maar het ziet er naar uit dat we met enkele (allemaal 20'ers) op citytrip zouden gaan.
Bestemming en periode zijn nog te bepalen.
Indien nog steeds interesse stuur gersut via privé bericht wanneer je kan en wat je voorkeur bestemming is.

Grtz
Emilie

Hey Emilie

Ik was eigenlijk ook op zoek naar een reisgenoot of reisgenoten.
Net als jou had ik graag naar een zonnige bestemming geweest. Citytripje boeken of zelf in elkaar steken, gezellig hotelletje en allerlei bezienswaardigheden bezoeken. En als ik na de trip er nog een aantal vrienden aan over houd, des te beter ;-)
Zelf ben ik 22 jaar en uit West-Vlaanderen afkomstig.
Laat je me iets weten?

Groetjes
Jolien

Hey Emilie

Ik was eigenlijk ook op zoek naar een reisgenoot of reisgenoten.
Net als jou had ik graag naar een zonnige bestemming geweest. Citytripje boeken of zelf in elkaar steken, gezellig hotelletje en allerlei bezienswaardigheden bezoeken. En als ik na de trip er nog een aantal vrienden aan over houd, des te beter ;-)
Zelf ben ik 22 jaar en uit West-Vlaanderen afkomstig.
Laat je me iets weten?

Groetjes
Jolien

Ik heb je een privébericht gestuurd! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan