Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

citytrips/dag uitstappen komende maanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thrixo

New Member
hello iedereen,

ik ben michael 27 jaar en alleenstaande vader die terug op zoek is naar wat meer avontuur.
aangezien ik alleenstaande ben en mijn dochter bij mij woont en slecht om de 14 dagen een weekend naar de mama gaat ben ik wel beperkt vrij.
die weekends dat ik dan vrij heb (niet alle weekends uiteraard) zou ik dan graag nuttig besteden en er nog eens op uit trekken.

aangezien mijn sociaal leven vrijwel nihil geworden is sinds ik alleenstaande ben probeer ik het maar eens via deze weg.

low budget vliegtuig trips of met de auto hangt af van de afstanden.

mijn vrije weekends zijn (dit weekend 30/09 - 02/10) , 14/10 - 16-10 , 28/10-30/10, 11/11-13/11 enzovoorts om de 14 dagen.
kan altijd een dag extra verlof nemen en opvang voor mijn dochter voorzien die dag. dat is op zich geen probleem.

heb interesse in zowat alles waar ik maar naartoe kan trekken! voorstellen zijn dus altijd welkom!

groetjes
michael

Hej Michael,
Vanwaar ben jij ergens? Zowat de dagtrippers uithangen ergens in België lijkt me wel fijn eerlijk gezegd, en wie weet, als we goed overeenkomen, eens een citytripje ergens ten velde ook!
Ik stel dus voor: eerst eens iets samen gaan drinken ergens?
Lomo weten!
Annick

Laatst bewerkt:
Hey Michael,

Ik ben op dit forum terechtgekomen omdat ik op zoek ben naar een reisgenoot voor een reeds geboekte vlucht in mei.

Je bericht sprak me aan omdat ik van dezelfde soort vakanties houd, altijd in ben voor avontuur én omdat je een dochtertje hebt. Heb pas een bericht geplaatst gericht aan alleenstaande ouders die zin hebben in een avontuurlijke vakantie met jonge kinderen. Ik heb 2 zoontjes van 1,5 en 4 jaar en ga in mei met hen naar Napels, soort trip dat ik in gedachten heb is roadtrip (eventueel busje, camper en anders auto met low budget verblijf, afhankelijk van budget) Napels zien, lekker eten, Vulkanen beklimmen, zee, zon, en verder gewoon zien where the road takes us.

Ik ben nog al alleen op avontuurlijke roadtrip geweest korterbij met mijn oudste zoon, superervaring! Maar ik denk met gelijkgezinde volwassenen en kinderen die met elkaar kunnen optrekken, savonds iemand om na te praten, iets te drinken, dat het nog net iets leuker wordt!

Niet echt een antwoord op de oproep die jij deed, maar misschien spreekt het je ook wel aan? If so, let me know!

Groeten,

Sarah

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...