Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Citytrips en korte reisjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

travelforlife

New Member
Zou jij ook graag wat vaker korte reisjes en citytrips willen doen, maar niet alleen? Hou je van cultuur en natuur, lekker eten, een goed glas, beetje shoppen, …? Heb je low budget-reizen wel gehad? Er zijn natuurlijk “must-sees”, maar ben je verder van de spontane reisstijl? Ben je ook een vrouw van rond de veertig maar een pak jonger in je hoofd? Als het klikt kunnen we er misschien samen op uit? Welke bestemmingen staan er op jouw verlanglijstje? Ik kijk uit naar je mailtje.

korte trips

Hey,

Ik ben nog geen 40 maar ben iets jonger, maar vind het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen;
deze zomer doe ik geen grote reis maar een korter reisje of zo spreekt me wel aan.
Indien je wenst : mijn mail: rrommelaere@yahoo.com
Rebecca

Ik ben een vrouw van 39 en zoek nog een reisgenote(vrouw) om mee naar Kopenhagen te gaan van 19-21 september. Het reisgenootje waarmee ik zou gaan kan door omstandigheden niet meer gaan.
Ik zou het leuke vinden als je interesse had.

Hallo, ik ben nieuw hier...sinds kort weer vrijgezel....maar ben nu van plan om van mijn leven te beginnen profiteren...word 40 in oktober maar voel het niet zo.
Anyway...ik doe ook graag citytrips en hou van cultuur en lekker eten...ben niet zo heel avontuurlijk aangelegd...kan gemakkelijk verlof nemen
ik weet wel niet hoe dit hier werkt dus ik geef m'n email adres vero0000@hotmail.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...