Citytrips en/of weekje zon Augustus 5-12

Status
Niet open voor verdere reacties.

Enjoylife

Member
Hallo,

ik zou dit jaar nog enkele citytrips willen doen bestemming maakt niet uit alleen goed weer, lekker eten en goed gezelschap zijn belangrijk ideaal van donderdag tot zondag maar alles is bespreekbaar. Voor in augustus zoek ik ook nog iemand voor weekje zon 5 tot 12 augustus.

Ideale reis is combinatie van cultuur relaxen! Wat aan het zwembad liggen, uitstapje doen, lekker eten en drinken en eens opstap gaan. Ben een optimistische goedlachs meid van 29 jaar uit België.

Liefst een vrouwelijke reispartner of een groepje met meerdere zou ook leuk zijn.

Laat maar van jullie horen eerst een afspreken en dan zitten we binnenkort hopelijk op het vliegtuig naar leuke bestemming

Hey

Wij zijn via een ander zoekertje op dit forum een groepje aan het 'oprichten' om ondere andere citytrips of een iets langere vakantie te plannen. We zoeken momenteel een datum via een doodle. We zijn intussen met 6 waarvan 5 vrouwen en 1 man, allen 30'ers. We zouden in Gent afspreken, omdat dat centraal is voor iedereen.

Alles ligt nog open. We bespreken daar wat we juist willen doen. Is makkelijker dan heen en weer te mailen.

Indien je ook zou willen bijvoegen, laat gerust iets weten. Je mag ook je mailadres doorsturen via pm, dan voeg ik je toe aan de doodle.

Groetjes

Tamara

Hey Tamara,

Top idee zie ik zeker zitten!
ik stuur je via pm mijn emailadres.

Groetjes

Hey

Wij zijn via een ander zoekertje op dit forum een groepje aan het 'oprichten' om ondere andere citytrips of een iets langere vakantie te plannen. We zoeken momenteel een datum via een doodle. We zijn intussen met 6 waarvan 5 vrouwen en 1 man, allen 30'ers. We zouden in Gent afspreken, omdat dat centraal is voor iedereen.

Alles ligt nog open. We bespreken daar wat we juist willen doen. Is makkelijker dan heen en weer te mailen.

Indien je ook zou willen bijvoegen, laat gerust iets weten. Je mag ook je mailadres doorsturen via pm, dan voeg ik je toe aan de doodle.

Groetjes

Tamara

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan